Κυριακή 21 Μαίου 2017 στις 21.00
Θεατρική παράσταση "Ωκεανίδες" & μουσικό καφενείο
Το φεστιβάλ διοργανώνεται σε πάρκα και πλατείες του Βύρωνα από τα μέσα Μαίου έως τα μέσα Ιουνίου, από την Κατάληψη της Ανάληψης. Σε αυτό συμμετέχουν ανεξάρτητοι και αυτοοργανωμένοι θίασοι και καλλιτέχνες. Σκοπός του φεστιβάλ είναι η συνάντηση με τον κόσμο της γειτονιάς και η αλληλεπίδραση μαζί του, σε συνδιασμό με την προώθηση ενός διαφορετικού πολιτισμού από τον κυρίαρχο, αυτόν της συνεργασίας, της αλληλεγγύης, της ισότητας και της αντίστασης.
Πρόγραμμα φεστιβάλ. Έναρξη 14 Μαίου.
(* κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ μπορεί να προστεθούν και άλλες παραστάσεις)
θεατρικές παραστάσεις:
"Ένας δράκος στην κάλτσα μου" από το κουκλοθέατρο "Καραμπόλα". Κυριακή 14/5,Πάρκο Ανάληψης, έναρξη 18.30, διάρκεια 50'
"Ο Κύκλος των Μάταιων Πράξεων" από την Ομάδα Πείρα(γ)μα. Παρασκευή 19/5, Πάρκο Ανάληψης ,έναρξη 21.00, διάρκεια 80'
"Ωκεανίδες" από την ομάδα Vinoveritas Κυριακή 21/5, Πάρκο Ανάληψης, έναρξη 21.00, διάρκεια 30', μετά το τέλος της παράστασης ακολουθεί αφήγηση του
"θα'ρθει καιρος" της Κατερίνας Γώγου, από την Αφροδίτη Παναγιώτου, διάρκεια 5', και μουσικό καφενείο.
Παιδική παράσταση "Ακούς τη γιορτή;" από την ομάδα Τσόκαρα. Κυριακή 28/5, θεατράκι Πλατείας Τσιαρακοπούλου, έναρξη 18.30, διάρκεια 50'
"ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ κι άλλες ιστορίες γι' αγρίους" από τις Τσιριτσάντσουλες. Κυριακή 28/5, θεατράκι Πλατείας Τσιαρακοπούλου, έναρξη 21.00, διάρκεια 75'
"Πλήν Όμως" συμμετοχική παράσταση από την Ακτιβιστική Ομάδα Θέατρο του Καταπιεσμένου. Πλ. Ταπητουργείου,Παρασκευή 9/6, έναρξη 20.30
Θέαμα δρόμου ( Τσίρκο ) απο Pepe kai Koko. Σκοπευτήριο Καισαριανής (Συντριβάνια), Κυριακή 11/6, έναρξη 20.00
Ιστορίες "Spooky & Shoking" με πολύ μουσική και χιούμορ!
Απο τους Έλ.Γιαννάκη,Έλ. Κούντιγκ ,Δ.Κούρτη.Κατάλληλο 15+
Κυριακή 11/6, Πάρκο Ανάληψης, έναρξη 21.00, διάρκεια 90'
"Για να σωθή η πόλις" Αριστοφάνης, από τη θεατρική ομάδα εκπαιδευτικών
"μη χάνεσαι", Παρασκευή 16/6, θεατράκι Πλατείας Τσιαρακοπούλου, έναρξη 21.00, διάρκεια 80'
(Στις παραστάσεις η είσοδος είναι δωρεάν με προαιρετική οικονομική συνεισφορά σε κάποιες από αυτές)
Εργαστήρια/εκδηλώσεις:
στο πάρκο Ανάληψης, Κατειλημμένο αναψυκτήριο
-Νύχτα Τρόμου με θεατρικές μεταμφιέσεις και ανάγνωση ιστοριών του Χ.Φ Λάβκραφτ,Έντγκαρ Άλλαν Πόε, και άλλων μετρ του είδους! Τετάρτη 24/5,
από τις 21.00
-Πειραματισμοί γύρω από την συλλογική συγγραφή θεατρικού έργου
Σάββατο 10/6, από τις 19.00
Αυτοσχεδιασμοί με κατασκευές από γύψο και "άχρηστα" υλικά (παίρνουμε ιδέες από ιστορίες και παραμύθια) Σάββατο 17/6, από τις 18.00
πηγή : https://athens.indymedia.org/post/1573396/
ακολουθεί το αφήγηση του "θα έρθει καιρός" της Κατερίνας Γώγου και μουσικό καφενείο
"Ωκεανίδες"
Αυτήν τη φορά αποφασίσαμε να αποφύγουμε τη συνηθισμένη περίληψη του έργου, αλλά προτιμήσαμε να εξηγήσουμε πώς βιώσαμε εμείς την εμπειρία του κειμένου του Αισχύλου "Προμηθέας Δεσμώτης".
Όταν στο μάθημα του σχολείου καταπιανόμασταν με τη μυθολογία, ξεχνούσαμε πρώτον ότι είναι μέρος της ιστορίας μας και δεύτερον τη σημασία του συμβολισμού της. Ο Προμηθέας ήταν πάντα ο τιμωρημένος από τον Δία, επειδή έκλεψε από τους θεούς το θεϊκό δώρο της φωτιάς και το χάρισε στους θνητούς. Η τιμωρία του ήταν να τρώει ο γύπας το συκώτι του και την επόμενη ημέρα να ξαναγεννιέται. Τι σημαίνει όμως το όνομα "Προμηθέας"; Το όνομά του (Προ+Μηθεύς, εκ του μήδομαι) σημαίνει «προνοητικός»: αυτός που σκέφτεται πριν δράσει, αυτός που μαθαίνει από τις δράσεις του, που προβλέπει, αυτός που δρα συνετά.
Από την άλλη πλευρά, να πούμε ότι δεν παίζουμε τραγωδία, ούτε δράμα. Ίσως (καλλιτεχνικά μιλώντας) στόχος είναι να βρούμε περισσότερο το υπερφυσικό στοιχείο του έργου, δηλαδή τις Ωκεανίδες. Κόρες του Ποσειδώνα, με μορφή παρθένας κατά το άνω ήμισυ και ιχθύος κατά το κάτω, όμοιες με τις γοργόνες και άλλοτε με δύο ουραία πτερύγια, οι οποίες διηγούνται την ιστορία μέσα από την ψυχολογία της μάζας. Άλλωστε ο Χορός στην τραγωδία εξέφραζε την κοινή γνωμη.
Τα εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε είναι ο χώρος, ο χρόνος, οι αποστάσεις, η επανάληψη, οι χειρονομίες και η τοπογραφία - σύμφωνα με τη μέθοδο των ViewPoints της Ann Bogard και Tina Landau. Παράλληλα χρησιμοποιούνται και οι μάσκες.