Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023 στις 17.00
Συγκέντρωση/πορεία ενάντια στην βιομηχανία γούνας και δέρματος/ εγκλεισμού
Συγκέντρωση/πορεία ενάντια στην βιομηχανία γούνας και δέρματος και κάθε μορφής εγκλεισμού
English below Συγκέντρωση-πορεία ενάντια στην βιομηχανία γούνας/δέρματος και σε κάθε μορφή εγκλεισμού.
Είναι δύσκολο να αποτυπώνεις με λέξεις τι σημαίνει η «βιομηχανία γούνας και δέρματος». Έχουμε συνηθίσει να επαναλαμβάνουμε όρους χωρίς να τους συνδέουμε με την υλική πραγματικότητα, να τους αναπαραγάγουμε σαν να επρόκειτο απλά για αφηρημένες έννοιες, να ξεχνάμε πώς συνδέονται με ενσώματο πόνο πολλών, πάρα πολλών, ατόμων. Ίσως η καλύτερη περιγραφή της βιομηχανίας βίαιης απόσπασης του δέρματος των ζώων και της γούνας που φέρουν να είναι οι κραυγές των ίδιων των ζώων, οι σιωπές τους γεμάτες απόγνωση, η φρίκη στα βλέμματά τους. Όλα αυτά συμβαίνουν μακριά από τις καλογυαλισμένες πόλεις, πολλά χιλιόμετρα πέρα από τις φωτεινές βιτρίνες των μαγαζιών που εμπορεύονται ό,τι έχει κλαπεί από τα ζώα. Συμβαίνουν για παράδειγμα στην Καστοριά, στην Κοζάνη, στην Πτολεμαΐδα, στη Φλώρινα και στα Γρεβενά, όπου εργοστάσια- φυλακές είναι γεμάτα μικρά βρώμικα κλουβιά με αδύναμα, τρομαγμένα ζώα τα όποια ζουν κάθε μέρα μέσα στον τρόμο, χωρίς να τους δοθεί έστω μια μέρα ελευθερίας, χωρίς να έχουν ποτέ μπορέσει να τρέξουν, να παίξουν, να βρουν συντρόφια, να εξερευνήσουν ένα δάσος και να κοιμηθούν ήσυχα σε κάποια σκιά του. Μεγαλώνουν μέσα σε ελάχιστο, ανήλεο χώρο, είτε αδυνατώντας να έρθουν σε επαφή με άλλα πλάσματα, είτε στοιβαγμένα όλα μαζί παρά την εγγενή ανταγωνιστικότητά τους και ανάγκη τους για προσωπικό χώρο. Για παράδειγμα τα μινκ τσακώνονται άγρια μεταξύ τους, τραυματίζονται σοβαρά και μένουν με τις πληγές τους ανοιχτές να μολύνονται. Οι αλεπούδες υπόκεινται γενετικές τροποποιήσεις, ώστε να «προσφέρουν» πιο πολλή γούνα την ώρα της σφαγής τους, με αποτέλεσμα να έχουν σώματα βαριά και με αυτοάνοσα προβλήματα που προκαλούν καθημερινό πόνο.
Όλα τα πλάσματα σε συνθήκες εγκλεισμού, βιώνουν συστηματική κακοποίηση και επιβιώνουν σε συνθήκες πανικού/απελπισίας, τα ρακούν, τα φίδια, οι κροκόδειλοι, τα τσινσιλά, οι κάστορες, οι λαγοί… Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε κάθε ομαδοποίηση μη ανθρώπινων ζώων. Άλλωστε όλα τα μη-ανθρώπινα ζώα θεωρούνται από τις δομές εξουσίας ως υποδεέστερες υπάρξεις, με αυτό που ονομάζουν «άνθρωπο» να τίθεται στην κορυφή μιας υποτιθέμενης πυραμίδας αξίας. Μιας πυραμίδας που διόλου τυχαία έχει κατασκευάσει και συντηρεί ο κυρίαρχος πολιτισμός με σκοπό να νομιμοποιήσει την ευρεία εκμετάλλευση και την καθημερινή δολοφονία όχι χιλιάδων, αλλά εκατομμυρίων πλασμάτων. Μια κανονικότητα ο θάνατός τους και η πώληση τους μια απλή συναλλαγή… Η βιομηχανία γούνας και δέρματος τυγχάνει προστασίας και ενίσχυσης από έναν μαφιόζο του κράτους που ακούει στο όνομα Άδωνης Γεωργιάδης, ο οποίος ως υπουργός δεν παύει να μοιράζει εκατομμύρια σε όσους δολοφονούν ζώα για να πλουτίζουν. Οι επιχορηγήσεις στον συγκεκριμένο κλάδο διαδέχονται η μια την άλλη, με πιο πρόσφατη μια προεκλογική ανοιξιάτικη σχετική ανακοίνωση των 8 εκατ.ευρώ. Βεβαίως, η εξουσία δεν είναι προσωποκεντρική, αλλά η εκμετάλλευση των ζώων διέπει την μηχανή κράτος-κεφάλαιο. Η εκμετάλλευση των ζώων συνυφαίνεται με την ομογενοποιητική κατασκευή του «ελληνικού έθνους», αφού το υπουργείο και τα γουναράδικα επικαλούνται μια υποτιθέμενη «ελληνική» παράδοση γουνοποιίας. Ακόμα, συνυφαίνεται με τον πόλεμο, καθώς ως δικαιολογία των κυμάτων επιχορηγήσεων αναφέρεται ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας και η σχετική μείωση των εξαγωγών. Φανερώνεται, λοιπόν, πως πίσω από τα ψεύτικα δάκρυα για τα νεκρά και τις προσφύγισσες από τις μάχες Ρωσίας-Ουκρανίας, το κεφάλαιο βλέπει μια ευκαιρία μεγιστοποίησης κερδών.
Επίσης, η εκμετάλλευση των ζώων συνυφαίνεται με την εξάπλωση του νεοφιλελευθερισμού και συγκεκριμένα την τουριστικοποίηση, αφού τα μαγαζιά που εμπορεύονται γούνες και δέρματα βρίσκονται σε κυρίως τουριστικοποιημένες περιοχές. Επιπλέον, προκαλεί την καταστροφή της φύσης, αφού γύρω από τα εργοστάσια γούνας στην Καστοριά έχουν εντοπιστεί πολλές φορές επικίνδυνες συγκεντρώσεις χημικών στοιχείων, όπως του χρωμίου, καθώς η απόσπαση γούνας και η μετατροπή του δέρματος κάποιου σε προϊόν δεν είναι καθόλου «φυσικές» διαδικασίες. Βεβαίως, η εκμετάλλευση των ζώων συνυφαίνεται με την ολιγαρχία και τη διαφθορά, αφού όσα πρόστιμα και να επιβάλλονται ανά διαστήματα σε τέτοια εργοστάσια, ανακαλούνται σε λιγότερο από δέκα μέρες… με τα τοξικά απόβλητα να συνεχίζουν ανεμπόδιστα να μολύνουν τις περιοχές τριγύρω και να επιβαρύνουν ακόμα παραπάνω τα οικοσυστήματα. Τα απορρίμματα αυτά είτε απορροφώνται από το έδαφος και καταλήγουν στα υπόγεια ύδατα είτε τρέχουν σε παραπλήσιους χείμαρρους και μεταφέρονται παντού μέσω του κύκλου του νερού.
Η διαφθορά εντοπίζεται και στο επίπεδο συνεργασίας των κυνηγών ελεύθερων ζώων και των ιδιοκτητών εργοστασίων-φυλακών, αφού οι πρώτοι παγιδεύουν ζώα στα δάση (ναρκοθετώντας τους τόπους όπου ζουν με μυριάδες παγίδες) και τα πουλούν παράνομα στους δεύτερους, παρέχοντας στην βιομηχανία γούνας πρόσβαση σε τομάρια ακόμα και πλασμάτων απειλούμενων με εξαφάνιση. Σύμφωνα με στοιχεία, τουλάχιστον 2 στα 3 παγιδευμένα ζώα θεωρούνται εν τέλει "σκουπίδια" και πετάγονται. Εκατοντάδες ζώα αποδεκατίζονται, τραυματίζονται από τις παγίδες, στερούνται τους συντρόφους τους, ζουν υπό τον κίνδυνο του άνισου θανάτου, απλά επειδή θεωρείται «μόδα» και ένδειξη πλούτου να φοριούνται δολοφονημένα πλάσματα.
Είτε ως σκουπίδια, είτε ως εμπορεύματα τα ζώα στερούνται της υποκειμενικότητάς τους και στην πράξη στερούνται την ίδια τους τη ζωή για το δέρμα τους.
Κατ'επεκταση, οι ζώες που επιδιώκουν να επιβιώνουν πέρα των μηχανισμών εξημέρωσης του κυρίαρχου δυτικού τεχνοβιομηχανικού πολιτισμού, καταδιώκονται, φυλακίζονται ή θανατώνονται από αυτό, αναδεικνύοντας έτσι το αληθινό πρόσωπο της υποτιθέμενης δημοκρατίας. Αν οι φυλακές είναι η ουσία του κράτους, τότε τα κλουβιά είναι τα θεμέλια των μαζικών βιομηχανιων. Το κράτος περιορίζει, ελέγχει και εκμεταλλεύεται ζωές "υποδεέστερες" και τις θάβει ζωντανές μέσω του εγκλεισμού. Εντοπίζουμε μια συνέχεια, μια ευθεία σύνδεση ανάμεσα σε κάθε μορφής εγκλεισμού. Όπως τα ζώα σε κλουβιά απεκδύονται βίαια της προσωπικότητάς τους και ανάγονται σε πρώτες ύλες κέρδους, αντίστοιχα- όπως έχουν καταδείξει τα αγωνιστά κατά του συστήματος των φυλακών στις ΗΠΑ- οι φυλακές είναι συστήματα όπου μετατρέπουν ορισμένους πληθυσμούς σε κάτι λιγότερο από ολόκληρα άτομα.Οι φυλακισμένοι δεν θεωρούνται «ισότιμοι πολίτες», στερούνται τη δυνατότητα συμμετοχής στα πολιτικά κοινά, χρησιμοποιούνται για την συγκέντρωση πλούτου στα χέρια λίγων μέσω της υποτιμημένης εργασίας τους και αδρανοποιείται κάθε δυνατότητα αντίδρασης και αντίστασής τους.
Έτσι,νιώθουμε την ανάγκη να συνδέσουμε την συγκέντρωση αυτή με την απεργία πείνας που διεξάγεται τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο από τον αιχμάλωτο στα χέρια του κράτους σύντροφο μας Γ. Μιχαηλίδη για την απελευθέρωση του.
Γιάννη γερά ως την λευτεριά
Τα ζώα δεν είναι τροφή και ρουχισμός βίγκαν αντεπίθεση και αντισπισισμος
Μέχρι το γκρέμισμα κάθε κελιού κλουβιού
Εκτροφείς γουνεμποροι κυνηγοί- όλα τα καθάρματα δουλεύουνε μαζί
Αντισπισιστά ενάντια στην βιομηχανίας γούνας και δέρματος και δέρματος
Gathering-demonstration against fur-leather industry and every type of confinement : Friday 9/6 17:00 monastiraki square
It is difficult to depict with words what "fur and leather industry" means.We have been used to repeat terms without combining them with physical reality,to replicate them like they are abstract concepts, to forget that they come with the body pain of many,too many, individuals.Maybe the best description of the violent dissociation of animals' leather and fur industry are these animals' screams, their silences full of despair, their horror stares.All these happen far away from the well-polished cities,many kilometres away from the shining showcases of the stores that trade what has been stolen from the animals.They happen for example in Kastoria,Kozani,Ptolemaida,Florina and Grevena where factories-prisons are full of small,dirty cages with weak,scared animals that have not been given even one day of freedom, without having ever been able to run,to play, to find comrades, to explore the forest and sleep quietly under one of its shadows.They grow up in bare minimum,merciless spaces,either being unable to come in touch with other creatures,or being piled up all together without their inherent competitiveness and their need for personal space.For example, minks fight fiercely each other,get seriously injured and stay with their wounds open and infected.Foxes are subjected to generical modifications in order to "offer" more fur while being slaughtered, and as a result they have heavy bodies and auto-immunes diseases that cause them pain every day.
All creatures in confiment conditions experience systematic abuse and survive in conditions of panick/desperation, rackoons,snakes, crocodiles, chinchillas,beavers,rabbits...We don't have to refer to every grouping of non-human animals.Besides,all non-human animals are considered as inferior beings by power structures, with the one named "human" being put at the top of a supposed value pyramid.A pyramid that not at all luckily, the dominant civilization has constructed and maintains in order to legalise the wide exploitation and everyday murder of not thousand, but millions of other creatures,normalizing their death and turning their sell just a transaction.
The fur and leather industry receives well protection and support from a state gang that is called Adonis Georgiadis, which as minister doesn't stop distributing millions to these who murder animals for their wealth.The subsidies to that industry comes one after the other, with the most recent a pre-electoral spring relevant announcement of 8 million euros.Of course,power is not person-centred,but animal exploitation rules the state-capital machine.Animal exploitation is being associated with the homogenised construction of "greek nation",since the ministry and the fur stores call on a supposed "greek" fur making tradition.Moreover, it is being related with the war, since the excuse for the subsidy waves is referred to be the Russian-Ukraine war and the relative export reduction.So,it is being revealed that behind the fake tears for the deceased and the refugees from the Russian-Ukraine battles, the capital sees a chance for profits maximize.
In addition, animals exploitation is associated with the spread of neoliberalism and specifically the touristization, since stores who trade fur and leathers are located mainly in touristized areas.Moreover,it causes nature destruction, since there have been detected dangerous concentrations oh chemical elements , such as chromium , many times around fur factories' areas in Kastoria, since fur dissociation and somebody's leather conversion to a product is not at all a "natural" process.Clearly, animals exploitation is associated with oligarchy and corruption,since all the fines that are imposed to these factories from time to time, are recalled in less than then days...with the toxic waste continuing to pollute close areas without obstacles and burden ecosystems even more.These waste are either being absorbed by the ground and end up to groundwaters, or run to similar streams and are transferred everywhere via water cycle.
Corruption is also found at the cooperation level between free animal hunters and owners of factories-prisons, since the first trap animals in forests (mining their natural habitats with millions of traps) and illegally sell them to the second, providing fur industry even with pelts of creatures that are threatened with extinction.According to data, at least 2 of the 3 trapped animals are eventually considered "trash" and are thrown away.Hundreds of animals are decimated, injured from the traps, deprived of their comrades, live under the danger of uneven death, just because it is considered "fashion" and wealth demonstration to wear murdered creatures.
Either as trash, or as trades animals are being deprived of their subjectivity and in practice of their own life just for their skin.
By extenction, lives that aim to survive outside the domestication mechanisms of the dominant western technoindustrial culture, are being pursued,prisoned or killed by it, bringing out the real face of the so called democracy.If prisons are the state core, then cages are the foundations of mass industries.The state limitates,controls and exploits lives "inferior" and buries them alive via confinement.We find a continuation, a direct connection between every type of confinement.Just like animals in cages are violently undivested of their personality and are deduced to raw materials for profits, correspondingly- as combatants against the prison system in the have appointed- prisons are systems that turn defined populations into something less than whole individuals.Prisoners are not considered to be "equivalent citizens", are being deprived of their accessibility to participate in the political field,are being used for the wealth gathering of the oligarchs through the devaluation of their labour and their capability to oppose and resist is being inactivated.
So, we feel that we need to connect this protest with the hunger strike that is conducted this period of time by the captive of the state and our companion G. Mihailidis for his liberation.
Giannis stay strong until freedom
Animals are not food and clothing vegan fightback and antispeicism
Until the demolishment of every cell and cage
Breeders,fur traders, hunters- all wretchers work together
Antispeciestists against fur/leather industry πηγή : email που λάβαμε στις 1 Ιουνίου 15h
Στήριξη καλέσματος συγκέντρωσης-πορείας ενάντια στη βιομηχανία γούνας-δέρματος και σε κάθε μορφή εγκλεισμού
από Συνέλευση αλληλεγγύης στον αναρχικό απεργό πείνας Γιάννη Μιχαηλίδη
Καλούμε-στηρίζουμε τη Συγκέντρωση-πορεία ενάντια στην βιομηχανία γούνας -δέρματος και σε κάθε μορφή εγκλεισμού Παρασκευή 9/6 17:00 πλ. μοναστηρακίου
Σαν Συνέλευση αλληλεγγύης στον αναρχικό απεργό πείνας Γιάννη Μιχαηλίδη καλούμε-στηρίζουμε τη συγκέντρωση-πορεία ενάντια στην βιομηχανία γούνας -δέρματος και σε κάθε μορφή εγκλεισμού Παρασκευή 9/6 17:00 πλ. μοναστηρακίου που καλείται από τα Αντισπισιστά ενάντια στην βιομηχανία γούνας
Το αρχικό κάλεσμα μπορεί να βρεθεί εδώ: https://athens.indymedia.org/post/1625550/
Συγκέντρωση/πορεία ενάντια στην βιομηχανία δολοφονίας και απόσπασης γούνας και δέρματος
Συγκέντρωση/πορεία ενάντια στην βιομηχανία δολοφονίας και απόσπασης γούνας και δέρματος , σε αλληλεγγύη με τον σύντροφο Γ . Μιχαηλίδη.
Το καθεστώς που θέλει να αυτοαποκαλείται "φιλελευθερισμός" συντηρείται επενδύοντας στονπεριορισμό της ελευθερίας. Ο εγκλεισμός αποτελεί την πιο προφανήέκφανση των κατασταλτικών εργαλείων που χρησιμοπούνται για την αδρανοποίηση ανατρεπτικών δυνάμεων και την μεγιστοποίηση του πλούτου των εξουσιαστών. Μέσω του κυρίαρχου πολιτισμού, ο οποίος για μας περιλαμβάνει την λογική της ιδιοκτησίας, την αποικιοκρατία, την τεχνοβιομηχανία και την πατριαρχική ιεραρχική πολιτική, κανονικοποιείται και αναπαράγεται αυτήηοργάνωση. Σε αυτό το πλαίσιο, παρατηρούμε πως η νομιμοποιήση της επιβολής απέναντι στα ζώα αποτελεί βασικό εργαλείο της εξουσίας ώστε να καθιερώνει την ιεραρχία στις συνειδήσεις μας. Θεωρείται συνηθισμένη και λογική πρακτική να στοιβάζονται ανθρώπινα και μη ζώα σε κελιά φυλακών, σε κλουβιά εργοστασίων. Τα άτομα αυτά στερούμενα την ελευθερία τους, θεωρούνται μη άξια ζωής, μόνο άξια εκμετάλλευσης η οποία αποφέρει τέτοιο κέρδος στο ντόπιο κεφάλαιο, ώστε το κράτος συνεχώς την υποστηρίζει.
Η βιομηχανία δολοφονίας και απόσπασης γούνας και δέρματοςενισχύεται για μια ακόμη φορά από το ελληνικό κράτος, με την πρόσφατη πρόσκληση για επιδότηση ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ. Συγκεκριμένα, το υπουργείο ανάπτυξης τονίζει επανειλημμένα τη σημασία επιδότησης του κλάδου γούνας στην ελλάδα, ο οποίος ολοένα "πλήττεται" περισσότερρο αφού χάνει τους αγοραστές του λόγω του ρωσο-ουκρανικού πολέμου.
Επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά πως το κράτος και οι επιχειρήσεις που πλουτίζουν από την εκμετάλλευση ζώων τα αντιμετωπίζουν ως πρώτες ύλες και τα θυσιάζουν στο βωμό του κέρδουςτης συγκεκριμένης (και όχι μόνο) βιομηχανίας. Αλεπούδες, μινκ, κουνάβια, ρακούν, τσιντσιλά -και πολλά άλλα- φυλακίζονται, άλλα από τα χέρια κυνηγών που τα πιάνουν και τα πουλάνε στα εργοστάσια κι άλλα από εκτροφείς που τα αντιμετωπίζουν ως μηχανές αναπαραγωγής. Μέσα στα στενά κλουβιά δεν τους στερείται μόνο η ελευθερία τους, αλλά κακοποιούνται, υπερ/υποσιτίζονται και μεταφέρονται ως εμπορεύματα, μέχρι να γδαρθούν ζωντανά για να κοσμήσουν τις αιματοβαμμένες μπουρζουά βιτρίνες των αστικών περιοχών.
Βέβαια, η βιομηχανία γούνας αποτελεί ένα μόνο κομμάτι της ευρύτερης εξουσίας που κατέχει και επιβάλλει οσύγχρονος άνθρωπος στα ζώα και γενικότερα στη φύση. Μιας εξουσίας τόσο κανονικοποιημένης που αντιμετωπίζει το μη ανθρώπινο άτομο ως προϊόν, ως ένα ρούχο , ένα φαγητό, ένα αξιοθέατο, και τη φύση ως ένα πεδίο και ένα μέσο διεκδίκησης υλικού πλούτου.
Η παραπάνω εκμετάλλευση αποτελεί την πιο τρανταχτή νεκροπολιτική, δηλαδή την πολιτική διαχείρησης πλυθυσμών ως ζωές ανάξιες να βιωθούν, γεννημένες για να πεθάνουν. Τέτοιοι τρόποι ρύθμισης πλυθησμών- ίσως λιγότερο προφανείς- αποτελούν και οι φυλακές και τα κέντρα κράτησης. Έτσι ο εγλεισμόςλειτουργεί αφενός τιμωρητικά ως προς τις ζωές που δεν υπακούνε στο δόγμα "νόμος και τάξη" ή δεν υπάγονται στο "κανονικό", αφετέρου αυξάνει τοκεφάλαιοτης άρχουσας τάξης.
Ταυτόχρονα, βιομηχανίες εφεύρουν συνεχως νέους τρόπους να καλύπτουν την αθλιότητα της ύστερης καπιταλιστικής πραγματικότητας. Έτσι, προτείνουν δήθεν λύσεις για τις καταστάσεις που οι ίδιοι δημιουργούν(!), με σκοπό να συνεχίσουν να καταστέλλουν οποιαδήποτε προσπάθεια εξέγερσης και ανατροπής του υπάρχοντος.
Παρά τις προσπάθειες αφομοίωσης του οικολογικούαγώνα από τις εταιρείες και το κράτος που πουλάνε ένα eco-friendly προφίλ, επενδύοντας στην πράσινη ανάπτυξη, εμείς δεν τρέφουμε αυταπάτες. Ξέρουμε ότι γίνονται με σκοπό την επέκταση του κεφαλαίου και την παραγωγή άχρηστων προϊόντων προς κατανάλωση. Επιβεβαιώνεται καθημερινά πως όλες αυτές οι "προσπάθειες" για έναν "ηθικό" καπιταλισμό δεν είναι παρά ένα μαρκετίστικο προσωπείο που στοχεύει στο να λεηλατήσει ακόμα περισσότερο τον φυσικό κόσμο. Είναι μηχανισμοί χτισμένοι πάνω στην εκμετάλλευση ανθρώπων,ζώων και γης και από πλευράς μας δεν αποσκοπούμε στην τροποποίηση ή βελτίωση αυτών, αλλά στην καταστροφή τους. Γι' αυτό όσο ο αντισπισισμός δεν αποτελεί βασικό κομμάτι των αναρχικών/αντιεξουσιαστικώναγώνων, τόσο θα οικειοποιείται από χίπστερ καταναλωτές και αφεντικά και θα θυμίζει περισσότερο lifestyle παρά ριζοσπαστικό κίνημα.
Επιλέγουμε να γίνουμε γραφικά και να επαναλάβουμε ότι αντιλαμβανόμαστε την αναρχία υπό το πρίσμα της ολικής απελευθέρωσης και στεκόμαστε ενάντια σε κάθε μορφή εξουσίας. Γι' αυτό θεωρούμε απαραίτητη τηδιάχυση του αντισπισιστικού λόγου και τις συλλογικές δράσεις, ως μικρά εμπόδια στην επέκταση του εξουσιαστικού πλέγματος.
Εντός αυτού του διαθεματικού αγώναστεκόμαστε αλληλέγγυα στον έγκλειστο σύντροφο Γιάννη Μιχαηλίδη, απεργό πείνας από τις 12/5. Οαναρχικός, αντισπισιστής σύντροφοςξεκίνησε εκ νέου απεργία πείνας με σκοπό την αποφυλάκισή του, την ανάδειξη των αγώνων των κρατουμένων αλλά και το γενικότερο ζήτημα της αθλιότητας του εγκλεισμού.
Καλούμε λοιπόν σε συγκέντρωσηενάντια στην υποδούλωση των ζώων και τον εγκλεισμό κάθε ατόμου στο Μοναστηράκι την Παρασκευή 9/06 και ώρα 17.00. Μέχρι την καταστροφή κάθε κελιού και κλουβιού.
Γιάννη γερά ως τη λευτεριά
ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ , VEGAN ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΠΙΣΙΣΜΟΣ
ΕΚΤΡΟΦΕΙΣ ΓΟΥΝΕΜΠΟΡΟΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΑΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΕ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΕΛΙΑ/ΚΛΟΥΒΙΑ
Τσουκνίδες Αναρχική συλλογικότητα για την ολική απελευθέρωση
ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥ-ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ 9/6 - ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ Γ.ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ
ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΣΤΙΣ 9/6 ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ Γ. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ Αγωνιζόμαστε για την εξάλειψη του ρατσισμού, του φασισμού, του σπισισμού, του μισογυνισμού, της ομοφοβίας, της μισαναπηρίας, προσπαθώντας να αναδείξουμε και να εξαφανίσουμε κάθε ίχνος τους χρησιμοποιώντας την δυναμική της πολυμορφίας και της πολυφωνίας μέσα από κοινά λογοθετικά χαρακτηριστικά συλλογικοποίησης που στη θεωρία και στην πράξη εξαφανίζουν κάθε ψήγμα πατριαρχικού-εξουσιαστικού λόγου.
ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΣΤΙΣ 9/6 ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ Γ. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ
Οι κατακερματισμένες, υπερκαταναλωτικές, καπιταλιστικές κοινωνίες, συνοδευόμενες από χούντες, μαφίες, κλίκες και εξαρτημένες από τον καταμερισμό της μισθωτής σκλαβιάς, της εξειδίκευσης, της προσπάθειας για «άνοδο» και αποκόμιση συμβολικού κεφαλαίου και της εξιδανίκευσης της απόλυτης ντόπας του χρήματος, δεν είναι δυνατό να μην επηρεάσουν αρνητικά το διευρυμένο αυτοαποκαλούμενο αναρχικό χώρο μοιράζοντας το σε επιμέρους ανοιχτά εγχειρήματα. Ο αντιφασισμός, ο αντιρατσισμός, ο αντισπισισμός, οι αγώνες κατά τις πατριαρχίας, είναι κομμάτια αποδόμησης του κυρίαρχου πατριαρχικού-εξουσιαστικού αφηγήματος και προφανώς όποιο καινούργιο κομμάτι βρεθεί είναι επίσης αποδεκτό ώστε η διάλυση αυτού του συστήματος να γίνεται από παντού.
Παρ' όλα αυτά στις εν λόγω διαδρομές ορισμένες φορές ξεχνιέται πως η πηγή όλων είναι η σκέψη και η δράση για αναρχία και ολική απελευθέρωση. Όταν απομονώνεται ένα από αυτά τα κομμάτια, για παράδειγμα, η επιμέρους επιδίωξη κοινωνικής απεύθυνσης για το ζήτημα της ελευθερίας των μη-ανθρώπινων και της εξάλειψης του ειδισμού, χωρίς να διευκρινίζεται διεξοδικά με θεωρία και πράξη η αναρχικής σκέψη, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί στη διαδρομή αυτός ο σκοπός, συνδιαμορφώνοντας με άτομα που έχουν διαφορετικές επιδιώξεις όπως κρατιστικού και νεοφιλελεύθερου τύπου διεκδικήσεις. Τα αναρχικά διαπλέκονται μέσα στην κοινωνία για να της θυμίσουν την δύναμη των χαρακτηριστικών της αναρχίας, την άμεση δράση, την αδιαμεσολάβητη και μη ιεραρχημένη αλληλοβοήθεια, την αντι-βία, τις ελεύθερες και αυθόρμητες κοινωνικοπολιτικές διαδικασίες ξεπεράσματος της πολιτικής και την διαρκή εύρεση πολύμορφων συμφωνιών. Όμως αυτό δεν γίνεται με α-πολιτικοποιημένο ή κρατιστικό λόγο και δράση που οδηγεί στη λήθη, στη διαστρέβλωση και την ακούσια ή εκούσια ενσωμάτωση στο εχθρικό και καταστροφικό εξουσιαστικό σύστημα.
Η οργάνωση όλων αυτών αν θέλουμε να είναι μη ιεραρχική τότε δεν πραγματοποιείται κάτω από την βάση καμίας πρωτοπορίας. Αυτό σημαίνει ότι τα εμπλεκόμενα καλούνται να έχουν αυτοσυνείδηση του αγώνα στον οποίο υπάρχουν και οι αποφάσεις σε μια αναρχική διαδικασία παίρνονται όταν και το τελευταίο ένα, μέσα από την βιωμένη εμπειρία του, προβεί στην κατανόηση αυτής. Η επιδίωξη της ομοφωνίας δεν έχει σκοπό την ομοιομορφία και τον ισοπεδωτισμό και σε καμία περίπτωση δεν οργανώνεται κάτω από μιλιταριστικού-ολοκληρωτικού τύπου συνθήκες που θυμίζουν περισσότερο κομματικές οργανώσεις. Σκοπός δεν είναι τόσο το ΑΝΤΙ- με την λογική των αριστερών ή δεξιών παιχνιδιών για εξουσία αλλά η αποπεριθωριοποίηση του διαφορετικού, η μη-ιεράρχηση των πολλών στους λίγους και η κατάλυση κάθε μορφής εξουσίας, γιατί οι ιεράρχες απ' όπου κι αν προέρχονται δεν μπορεί να είναι καλοί. Άρα αγωνιζόμαστε για την εξάλειψη του ρατσισμού, του φασισμού, του σπισισμού, του μισογυνισμού, της ομοφοβίας, της μισαναπηρίας, προσπαθώντας να αναδείξουμε και να εξαφανίσουμε κάθε ίχνος τους χρησιμοποιώντας την δυναμική της πολυμορφίας και της πολυφωνίας μέσα από κοινά λογοθετικά χαρακτηριστικά συλλογικοποίησης που στη θεωρία και στην πράξη εξαφανίζουν κάθε ψήγμα πατριαρχικού-εξουσιαστικού λόγου.
Όσο αναφορά για τον αγώνα ενάντια στον ειδισμό, δεν συμφωνούμε με το κυρίαρχο αφήγημα ότι είμαστε ζώα όπως αρνούμαστε και οποιαδήποτε κατηγοριοποίηση ή ταυτοποίηση. Η γλώσσα δεν είναι κενή νοημάτων, είναι όργανο πολιτικό στα χέρια των εξουσιαστών-πατριαρχών. Η έννοια του ζώου έχει αρνητικές συνδηλώσεις βαθιά ριζωμένες στους πολιτισμούς και κυρίως σε αυτόν που κατονομάζουν ευρωπαϊκό, αυτόν δηλαδή που είναι στη βάση του δομημένος πάνω στην βία, την καθυπόταξη και την κλοπή των πόρων και της γνώσης από όλα εκείνα που την κατείχαν πρωταρχικά. Πάνω στην ορθολογιστική αντίληψη ότι όλα είμαστε ζώα έχει δημιουργηθεί μια ιεραρχική πυραμίδα ειδών όπου στην κορυφή της είναι τα ανθρώπινα. Αυτό που είναι η αιχμή του αγώνα είναι το γκρέμισμα αυτής της αντίληψης. Επιπλέον, το ποιο και πότε θεωρείται κάποιο ζώο κατά την διάρκεια του εκάστοτε κυρίαρχου ιστορικού αφηγήματος δεν είναι σταθερό. Πολλά ανθρώπινα, μέχρι την επίσημη «πτώση» της αποικιοκρατίας ( που ποτέ δεν τελείωσε) θεωρούνταν τέτοια, είχαν ιδιοκτήτες-δεσπότες, πουλιούνταν και αγοράζονταν με αντίτιμα, μετατρέπονταν σε θεάματα. Σήμερα ο όρος ζώο χρησιμοποιείται υποτιμητικά τόσο στην καθημερινή γλώσσα αλλά και ως επιχείρημα από-υποκειμενοποίησης για να καταστήσει έτσι το ανθρώπινο αλλά και το μη ανθρώπινο αόρατο, θύμα της διαπόμπευσης, της διάκρισης και της σφαγής. Κατά τα αποτελέσματα των τελευταίων εκλογών, τα εκατομμύρια των σκλάβο-ακόλουθων- ψηφοφόρων των υπονομευτών των ζωών μας, αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά ότι ο φασισμός, ο ρατσισμός, ο σπισισμός και η πατριαρχία είναι κρίκοι της ίδιας αλυσίδας. Αυτοί είναι οι καταναλωτές των ψηφιακών κολοσσών που απομυζούν χιλιάδες εργαζόμενα, είναι οι καταναλωτές δέρματος και γούνας που προκαλούν ετήσια ολοκαυτώματα εκατομμυρίων μη ανθρώπινων υπό εξαφάνιση ή μη, είναι οι καταναλωτές της πορνογραφίας και της φαρμακο-πορνογραφίας που δυναμώνουν το δουλεμπόριο-trafficking. Όλοι αυτοί αγνοούν ή αδιαφορούν ότι κάθε στιγμή επίπλαστης ευτυχίας τους είναι εμποτισμένη από χημικά και τοξικά, στάζει αίμα από πολλά θύματα και δηλητηριάζει τους ίδιους, τα παιδιά τους και τον περιβάλλον που ζουν. Είναι αυτοί που θα αποκαλέσουν ένα ανθρώπινο ή μη, ως ζώο για να το μειώσουν, να το υποβιβάσουν. Όμως είναι και αυτοί που θα χαρακτηριστούν από τους εξουσιαστές τους ως κοπάδια ζώων προς εκμετάλλευση.
Εν κατακλείδι, στο μείζον ζήτημα κατά των αρχών και των ειδών νιώθουμε την ανάγκη να στείλουμε συντροφικούς χαιρετισμούς στο αναρχικό Γ. Μιχαηλίδη, με το οποίο συμφωνήσαμε από μακριά σε κάποια από τα κείμενα του, που ενδιαφέρουν και εμάς πολύ. Έτσι θα τελειώσουμε με ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα κειμένου του: «…δεν είμαι οικολόγος φίλα προσκείμενος στις αντιεξουσιαστικές ιδέες, είμαι ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ που δραστηριοποιούμε ΚΑΙ σε σχέση με τον βιασμό της φύσης από τον πολιτισμό της κρατιστικής καπιταλιστικής κοινωνίας…»
Ολικό Μαύρο Άλφα