Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021 στις 18.00
Αντικρατική-αντικατασταλτική πορεία για την κρατική δολοφονία στο Πέραμα
Την Παρασκευή 22/10, πραγματοποιήθηκε πολύωρη καταδίωξη κλεμμένου αμαξιού από τους δίκυκλους δολοφόνους της ομάδας ΔΙΑΣ η οποία κατέληξε στον εγκλωβισμό αυτού στο Πέραμα και αμέσως μετά στην εκτέλεση του εικοσάχρονου οδηγού και στον τραυματισμό του δεκαεξάχρονου συνεπιβάτη, ενώ ο τρίτος συνεπιβάτης διέφυγε και καταζητείται. Το κράτος για ακόμη μία φορά, δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει τους μηχανισμούς του ενάντια σε μία περιθωριοποιημένη κοινωνική ομάδα για την οποία μας υπενθυμίζει ότι δεν έχουν όλες οι ζωές την ίδια αξία για το ίδιο. Δεν θα αφήσουμε να αορατοποιηθεί και να καταπνιγεί ακόμη μία κρατική δολοφονία. Για αυτόν τον λόγο, καλούμε σε αντικρατική-αντικατασταλτική πορεία στην Καμάρα την Παρασκευή 29/10 στις 18:00.
ΣΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ
ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ 23/10
κάλεσμα : Ανοιχτή συνέλευση ενάντια στην κρατική δολοφονία στο Πέραμα
πηγή : email που λάβαμε στις 25 Οκτωβρίου 21h
Αντικρατική-αντικατασταλτική πορεία για την κρατική δολοφονία στο Πέραμα
ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝΕ ΠΑΙΔΙ - Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΠΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ
Το βράδυ της Παρασκευής 22/10 τρεις νεαροί, επιβαίνοντες σε κλεμμένο όχημα, άοπλοι ωστόσο προσπάθησαν να διαφύγουν τον αστυνομικό έλεγχο. Επτά άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έριξαν πάνω τους 40 περίπου σφαίρες, δολοφονώντας εν ψυχρώ έναν 18χρονο επιβαίνοντα και τραυματίζοντας έναν 16χρονο, ενώ ένας τρίτος ανήλικος κατάφερε να διαφύγει. Ξεκίνησε λοιπόν αμέσως η προπαγανδιστική εκστρατεία συγκάλυψης από τα ΜΜΕ, αναφέροντας τη δολοφονία ως συμπλοκή και παρουσιάζοντας τους ένστολους δολοφόνους να βρίσκονται σε άμυνα και τραυματισμένοι. Επιβεβαιώθηκε αργότερα από βίντεο ότι δεν υπήρξε καμία συμπλοκή και οι μπάτσοι απλά άδειασαν τα όπλα τους στο διερχόμενο αυτοκίνητο χωρίς να δεχτούν πυρά και πως δεν υπήρξε κανένας μπάτσος τραυματίας.
Λίγες ώρες αργότερα δημοσιοποιήθηκε πως η ομάδα της ΔΙΑΣ που πραγματοποιούσε την καταδίωξη του αυτοκινήτου με τους 3 νεαρούς είχε λάβει εντολή από το κέντρο να σταματήσει. Μετά την επιβεβαίωση ότι δεν υπήρξε συμπλοκή κι ότι ο 18χρονος που εκτελέστηκε εν ψυχρώ ήταν άοπλος -μιας και τα βίντεο από κόσμο που απλά κατέγραψε το περιστατικό είχαν αρχίσει να διαρρέουν στα social media, άρχισε να αναγράφεται σε όλα τα καθεστωτικά ΜΜΕ ότι ο νεκρός είναι Ρομά, σεσημασμένος για άλλα αδικήματα και ότι -όντας εγκλωβισμένος κάνοντας με το αυτοκίνητο όπισθεν, επιχείρησε τον εμβολισμό των αστυνομικών, προκειμένου να κατευθυνθεί η κοινή γνώμη προς την υπεράσπιση των μπάτσων δολοφόνων. Η δημοσιοποίηση των διαλόγων μεταξύ των ομάδων ΔΙ.ΑΣ. και του επιχειρησιακού κέντρου της ΕΛ.ΑΣ. ανέδειξαν επίσης το γεγονός ότι οι δολοφόνοι γνώριζαν εκ των προτέρων την πολιτισμική ταυτότητα των ατόμων.
Το βράδυ του Σαββάτου, καλέστηκε στη Θεσσαλονίκη συγκέντρωση στην Καμάρα ενάντια στην κρατική δολοφονία, την οποία τα ΜΑΤ χτύπησαν άγρια, κατορθώνοντας να συλλάβουν 4 διαδηλωτές, ενώ και η διαδήλωση στην Αθήνα δέχτηκε την άγρια κατασταλτική επίθεση της αστυνομίας.
Σήμερα, ο 14χρονος που τελικά κατάφερε να διαφύγει της σύλληψης -αλλά και της εκτέλεσης, δήλωσε στην κατάθεσή του ότι ήταν ο ίδιος ο οδηγός του οχήματος και όχι ο δολοφονημένος φίλος του και πως οι μπάτσοι πρώτα πυροβόλησαν κι έπειτα κινήθηκε το όχημα με την όπισθεν πάνω στις μηχανές, οι οποίες ωστόσο ήταν χωρίς αναβάτες.
Τον Δεκέμβρη του 2008, το ελληνικό κράτος ανασυγκρότησε εκ νέου τον εαυτό του, ως αυτό που ήταν πάντα, και είναι όλα τα κράτη: μηχανές θανάτου. Πολύμορφος θάνατος. Άμεσος, έμμεσος, ύπουλος, αυτοκτονικός, αυτοί οι σημαντικοί θάνατοι που αποπνέουν την κυρίαρχη ιδεολογία ότι κάπου στο βάθος φταίμε κι εμείς για τον θάνατό μας. Ο ήχος από το όπλο του Κορκονέα, φώναζε «ζήτω ο θάνατος», ταυτόχρονα όριζε ένα μόνο σημείο από την κρατική πολιτική: οριοθετούσε το πέρασμα σε μια ακόμη πιο κτηνώδη επιβολή πάνω στην κοινωνία. Ο στόχος είναι η διάχυση της κρατικής θανατοπολιτικής μέσα στις φλέβες του κοινωνικού σώματος.
Ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος υπήρξε ο τελευταίος δολοφονημένος της αστικής δημοκρατίας σε μια σειρά προηγούμενων και ο πρώτος σε μια σειρά νέων. Η δολοφονία του όρισε το πέρασμα από τη δημόσια πολιτική δολοφονία στη διάχυτη κοινωνική συνθήκη θανάτου: Τα όπλα της αστυνομίας στο κέντρο της μητρόπολης, η αστυνομοκρατία, τα ΜΑΤ μέσα στην ΑΣΟΕΕ και το σπάσιμο του πανεπιστημιακού ασύλου, το προτεταμένο όπλο του μπάτσου σε προαύλιο πανεπιστημιακό χώρο, οι σεξουαλικές παρενοχλήσεις σε γυναίκες, κορίτσια και ομοφυλόφιλα ζευγάρια που κινούνταν στην περιοχή των Εξαρχείων την εποχή που εκεί είχαν στρατοπεδεύσει ο αστυνομικός στρατός κατοχής.
Οι επιθέσεις των μπάτσων στις πλατείες, από την Κυψέλη μέχρι τη Νέα Σμύρνη, ο βασανισμός διαδηλωτών, όπως του Λ. Γούλα στο πάρκινγκ της περίφημης οδού Μπουμπουλίνας και των αναρχικών που συμμετείχαν στην αντιφασιστική πορεία στο Γαλάτσι την 1η του Νοέμβρη είναι μόνο λίγα από τα περιστατικά που καταδεικνύουν ότι ο μισθοφορικός στρατός κατοχής του κράτους αναβαθμίζεται σε ολοκληρωτική και πανταχού παρούσα μονάδα επιβολής της στυγνής εξουσίας του κράτους και των αφεντικών.
Παράλληλα, δεν μπορούμε να ξεχνάμε την αναβάθμιση της αστυνομίας σε πολιτικό βραχίονα που παίζει κομβικό ρόλο στη διαχείριση της πανδημίας αλλά και των κοινωνικών αναταραχών, ενόσω οι ίδιοι οι μπάτσοι συνεχίζουν να συμπεριφέρονται σαν συμμορία με κυρίαρχο σκοπό τους το ξύλο, τον βασανισμό και τον εξευτελισμό όσων αντιστέκονται στην κρατική, εξουσιαστική βία, έχοντας παράλληλα και την πλήρη κάλυψη του κράτους, των κυβερνώντων και όλων των μηχανισμών τους.
Υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής ανάμεσα στη δολοφονία του 18χρονου Ρομά, Νίκου Σαμπάνη, του λιμενεργάτη της Cosco στις προβλήτες του Πειραιά, του ντελιβερά από το Πακιστάν Ανέες Μιρ και σε αυτή των μεταναστών που πνίγηκαν στα ανοιχτά της Χίου. Είναι ο ίδιος παρονομαστής που έχουν κοινό πάντα όλοι οι νεκροί της κυριαρχίας, όλοι οι δολοφονημένοι από την εξουσία, είτε Ρομά, είτε Έλληνες εργάτες του λιμανιού, είτε μετανάστες σε φουσκωτές βάρκες στα νερά του Αιγαίου, είτε ντελιβεράδες από το Πακιστάν, ήταν όλοι τους φτωχοί!
ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ !
Η εξουσία δολοφονεί. Παντοτινές προϋποθέσεις της είναι η εκμετάλλευση και ο θάνατος. Όλα τα παραπάνω αποσκοπούν στην ένταση της φτώχειας, της εξαθλίωσης, της εδραίωσης του κοινωνικού κανιβαλισμού μεταξύ των εκμεταλλευομένων, τη λουμπενοποίηση των αντιστάσεων και των υποκειμένων, την ενίσχυση του καθεστώτος εξαίρεσης για τους πληθυσμούς που «περισσεύουν», το όρθωμα των τειχών απέναντι στον εσωτερικό και εξωτερικό εχθρό. Όλα αυτά εντάσσονται και έρχονται να συγκροτήσουν αυτό ακριβώς στο οποίο πρέπει να αντιταχθούμε. Και σίγουρα δεν αποτελούν «μεμονωμένα περιστατικά» αλλά τη μόνη στρατηγική που εφαρμόζει μεθοδικά ο σύγχρονος ολοκληρωτισμός. Κι αν σιωπήσουμε κι αδρανήσουμε μπροστά σε αυτήν την κρατική δολοφονία θα βρεθούμε στη συνέχεια αντιμέτωποι με ακόμα περισσότερα θύματα της αστυνομικής βίας και της κρατικής βαρβαρότητας. Θα βρεθούμε αντιμέτωποι με την επιβολή της εξοικείωσης με το θάνατο, αν δεν υπερασπιζόμαστε κάθε στιγμή τη ζωή.
Η μόνη πράξη που προϋποθέτει την ελευθερία είναι η διάλυση της εξουσίας για να βρει τόπο να αναπτυχθεί η κοινωνική δημιουργικότητα που αποτελεί το απόλυτο αντίθετό της, ως έκφραση αλληλεγγύης, ισότητας και αξιοπρέπειας. Ο φόβος των εξουσιαστών για την ώρα του πληβειακού ξεσηκωμού μεγαλώνει. Ας τον κάνουμε πραγματικότητα. Η λύση βρίσκεται στο δρόμο του αγώνα. Εκεί που μπορούν να συντριβούν οι νόμοι και η δύναμη των ένστολων φρουρών της ζωής μας. Να παλέψουμε ενάντια στην κρατική και καπιταλιστική κρεατομηχανή που παράγει τον θάνατο, ενάντια στον σύγχρονο ολοκληρωτισμό.
Οργάνωση με ακηδεμόνευτους και αδιαμεσολάβητους όρους σε όλα τα κοινωνικά μέτωπα. Ενότητα στη βάση, συντονισμός στη δράση. Αλληλεγγύη και αντίσταση μέχρις εσχάτων!
ΚΑΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΔΕ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΕΊΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΖΩΗ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ Ν.ΣΑΜΠΑΝΗ
ΕΛ.ΑΣ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ, ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΩΝ
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!
Τοπικός Συντονισμός Α.Π.Ο. - Ο.Σ. Θεσσαλονίκης
ΑKOMA ΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ…
Το χρονικό
Ξημερώματα Σαββάτου 23/10 ομάδα ΔΙΑΣ κρίνει ως "ύποπτο" ένα όχημα όπου επέβαιναν τρεις νεαροί Ρομά και αποφασίζει διενέργεια ελέγχου του. Το όχημα δε σταματά στον έλεγχο και οι μπάτσοι αρχίζουν να το καταδιώκουν, ενώ στέλνονται και ενισχύσεις. Στην προσπάθειά του να ξεφύγει, ο οδηγός κάνει όπισθεν προς το μέρος τους με αποτέλεσμα να πέσουν κάτω ορισμένοι εξ αυτών. Παρότι φάνηκε ξεκάθαρα ότι δεν υπήρξε καμία απειλή της ζωής τους (οι ίδιοι διαβεβαίωσαν πολλάκις το κέντρο άμεσης δράσης ότι δεν τραυματίστηκε κανείς τους) αρχίζουν να πυροβολούν με μανία προς το όχημα σκοτώνοντας τον 18χρονο Νίκο Σαμπάνη και τραυματίζοντας έναν ακόμη επιβαίνοντα, ενώ ο τρίτος κατάφερε να γλιτώσει.
Το ξέπλυμα
Όπως έχει συμβεί σε πολλές ακόμα περιπτώσεις τα θύματα δέχονται εκ νέου επίθεση για να ξελασπωθούν οι δολοφόνοι. Τα καθεστωτικά ΜΜΕ προσπαθούν να διαμορφώσουν κλίμα που να δικαιολογεί τη δολοφονία παρουσιάζοντας ψευδώς τους νεαρούς ως "επικίνδυνους σεσημασμένους εγκληματίες", υπογραμμίζοντας ότι είναι ρομά σε μία προσπάθεια να προκαλέσουν ρατσιστικά αντανακλαστικά, ενώ φουσκώνουν τον κίνδυνο στον οποίο υποτίθεται βρέθηκαν οι μπάτσοι, μιλώντας για "συμπλοκή" και προσπαθώντας να μας πείσουν ότι ήταν σε αυτοάμυνα και για αυτό άδειασαν 38 (!!!) σφαίρες στο αμάξι, παρότι οι επιβαίνοντες στο όχημα ήταν αποδεδειγμένα άοπλοι. Επιπλέον, κάνουν λόγο για 7 τραυματίες αστυνομικούς, σενάριο που διαψεύδεται από τις συνομιλίες των ΔΙΑΣ στον ασύρματο.
Η κρατική στρατηγική
Ο κρατικός μηχανισμός σε πρώτη φάση ήλπιζε πως αποδίδοντας στους μπάτσους που συμμετείχαν στη δολοφονία την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από πρόθεση θα κατευνάσει τα πνεύματα και θα καταφέρει να πετάξει την ευθύνη από πάνω του. Βέβαια η κυβέρνηση δεν κατάφερε να συγκρατήσει στελέχη της από το να στηρίξουν ανοιχτά τους επτά ΔΙΑΣ που συμμετείχαν στη δολοφονία. Άλλωστε, όσο και να προσπαθεί το κράτος να αποστασιοποιηθεί από το περιστατικό, η αλήθεια είναι πως αυτό είναι ο ηθικός αυτουργός αυτής της δολοφονίας. Το κράτος είναι αυτό που προχωρά σε χιλιάδες προσλήψεις μπάτσων την ίδια στιγμή που αρνείται να προσλάβει δασκάλους και υγειονομικούς, το κράτος είναι αυτό που ξοδεύει αμύθητα ποσά για αγορά νέου εξοπλισμού καταστολής την ίδια στιγμή που ωθεί την κοινωνική βάση στην εξαθλίωση, το περιθώριο και την παραβατικότητα για να επιβιώσει, το κράτος -και με υπερβάλλον ζήλο οι τωρινοί εκφραστές του- είναι αυτό που ξαμόλυσε τους μπάτσους και τους έδωσε την εξουσία να τρομοκρατούν όποιον σταθεί στο δρόμο τους, το κράτος χέρι χέρι με την αστική δικαιοσύνη είναι αυτά που θα βγάλουν στο τέλος λάδι δολοφόνους 18χρονου παιδιού, όπως έκανε και σε κάθε προηγούμενο αντίστοιχο περιστατικό.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται
Δεν είναι η πρώτη φορά που μπάτσοι δολοφονούν δίχως δεύτερη σκέψη. Μπορεί οι σφαίρες να μην έφυγαν από το ίδιο χέρι, αλλά είναι το ίδιο σώμα αυτό που χτύπησε τον νεαρό στη Νέα Σμύρνη, που μπούκαρε στο σπίτι οικογένειας στο Κουκάκι, που επαναπροωθεί παράνομα μετανάστες στα σύνορα και προκαλεί θανατηφόρα ναυάγια στο Αιγαίο (τρία νεκρά παιδιά και μια γυναίκα αυτή την εβδομάδα στη Χίο), που βασάνισε αναρχικούς και κομμουνιστές στα κρατητήρια της ασφάλειας. Είναι το ίδιο σώμα που δολοφόνησε τον Κουμή, την Κανελλοπούλου, τον Καλτεζά, τον Ηρακλή Μαραγκάκη, τον Αλέξη, τη Zackie και τώρα τον 18χρονο Ρομ Νίκο Σαμπάνη. Είναι το κράτος που οπλίζει αυτό το σώμα τόσο με υλικό εξοπλισμό όσο και με αυθαιρεσία, συγκάλυψη, μίσος και περίσσια εξουσία.
Και είναι το κεφάλαιο στο βωμό του οποίου οι θάνατοι των ανθρώπων της τάξης μας ολοένα και πληθαίνουν, με πιο πρόσφατους αυτό του 18χρονου ντελιβερά Ανέες Μιρ στην Καλλιθέα μετά από πρόσκρουση με ταξί, του 45χρονου εργάτη Δημήτρη Δαγκλή, που τεμαχίστηκε από γερανογέφυρα στις προβλήτες της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, δουλεύοντας κάτω από εξοντωτικές συνθήκες και συνεχόμενα 12ωρα, αλλά και την εμπρηστική επίθεση εναντίον μεταναστών εργατών γης στη Μανωλάδα.
Σε ένα σύστημα λοιπόν που απορρίπτει και περιθωριοποιεί όποιον/α ξεφεύγει από τα κοινωνικά πρότυπα, σε ένα σύστημα που οι ανθρώπινες ζωές γίνονται θυσία στο βωμό του κέρδους, σε ένα σύστημα που η απόδοση δικαιοσύνης εξαρτάται από το πόσα φράγκα έχεις, σε ένα σύστημα που δολοφονεί καθημερινά όσους/ες περισσεύουν κι έπειτα τα θύματα δολοφονούνται ξανά και ξανά από τα ΜΜΕ, δεν έχουμε επιλογή παρά να σταθούμε απέναντί του και να παλέψουμε για τη ριζική καταστροφή του.
ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΤΑΞΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ
κάλεσμα : Συλλογικότητα αναρχικών από τα ανατολικά // anatolika.espivblogs.net/
Τα ξημερώματα του Σαββάτου 23/10/2021 οι μπάτσοι καταδιώκουν ένα πιθανώς κλεμμένο όχημα από το Αιγάλεω ως το Πέραμα. Επιβαίνοντες στο όχημα ήταν 3 νεαροί Ρομά, είτε ανήλικοι (οι δύο) είτε οριακά ενήλικοι (18 ετών ο τρίτος). Κατά την καταδίωξη στριμώχνουν το όχημα και ο οδηγός μέσα στον πανικό του κάνει όπισθεν, για να ξεφύγει. Κανένας αστυνομικός δεν τραυματίζεται, όπως ακούγεται καθαρότατα στην επικοινωνία μέσω ασυρμάτων που είχαν με τα κεντρικά, όπου πολλαπλώς απαντούν ότι δεν υπάρχει κανένας τραυματίας αστυνομικός, αλλά μόνο 2 τραυματίες επιβαίνοντες στο αυτοκίνητο. Οι μπάτσοι ανοίγουν πυρ και ρίχνοντας 38 (!) σφαίρες στο όχημα, δολοφονώντας εν ψυχρώ τον 18χρονο Νίκο Σαμπάνη και τραυματίζοντας τον άλλο επιβαίνοντα. Το τρίτο άτομο που βρισκόταν στο όχημα, καταφέρνει να απομακρυνθεί από αυτό. Μέσα στο αυτοκίνητο δε βρίσκεται κανένας απολύτως οπλισμός ή οτιδήποτε άλλο που να συνιστά αδίκημα, πέραν της πιθανής κλοπής του ίδιου του οχήματος. Από τα κεντρικά της αστυνομίας είχε δοθεί πολλάκις η εντολή να σταματήσει η καταδίωξη, ωστόσο αυτό τελικά δε συνέβη, όπως επιβεβαιώνουν τα ίδια τα γεγονότα. Μάλιστα, οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. γνώριζαν ότι κατεδίωκαν Ρομά, καθώς ενημέρωσαν σχετικώς τους ανωτέρους τους. Είναι σαφές, λοιπόν, ότι πρόκειται για ακόμα μία κρατική δολοφονία με ταξικά και ρατσιστικά κριτήρια (φτωχοί, λούμπεν μικροπαραβατικοί που ανήκουν σε μειονοτική ομάδα) και μια κακοστημένη προσπάθεια κουκουλώματός της και επίσημης θεσμικής συγκάλυψης των ένστολων δολοφόνων.
Αμέσως μετά, αφού δηλαδή εκτέλεσαν εν ψυχρώ έναν άνθρωπο και τραυμάτισαν έναν δεύτερο, αφού έχουν ήδη επικοινωνήσει με τα κεντρικά λέγοντας ότι δεν υπάρχει τραυματίας, οι μπάτσοι ξεκινούν να στήνουν μια εντελώς διαφορετική εκδοχή για το τι συνέβη μια· εκδοχή που ανερυθρίαστα προβάλλεται από τα ΜΜΕ ως πραγματικότητα, παρότι δεν έχει ίχνος αλήθειας. Τα ΜΜΕ μιλούν για «συμπλοκή» και εμβολισμό των αστυνομικών μηχανών με δολοφονική πρόθεση, παρότι μόνο η μεριά των μπάτσων πυροβόλησε, μιλούν ανοιχτά για (ανύπαρκτους) πυροβολισμούς εναντίον των αστυνομικών, μιλούν για υποτιθέμενο σεσημασμένο δράστη με ποινικό μητρώο, για τραυματίες αστυνομικούς και για «αυτοάμυνα». Η ανακοίνωση της αστυνομίας, λίγο αργότερα, εξίσου ξεδιάντροπα προσπαθεί να υποστηρίξει την ίδια εκδοχή, χωρίς φυσικά να μιλά για πυροβολισμούς. Ακόμα και αυτοί ντράπηκαν να πουν ότι οι ανήλικοι Ρομά πυροβόλησαν με ανύπαρκτα όπλα. Τις τόσο μεγάλες χυδαιότητες τις άφησαν για τα κανάλια. Ωστόσο, ανέφεραν ότι ΚΑΙ οι 7 αστυνομικοί τραυματίστηκαν. Η ΕΛΑΣ, μάλιστα, παρουσιάζει και φωτογραφίες από τον «επικίνδυνο εμβολισμό» του οχήματος ενάντια στις μηχανές, παρουσιάζοντας εικόνες που δεν μπορούν να συνάδουν με το γεγονός ότι το όχημα κινούταν με την όπισθεν. Τι κι αν υπάρχει βίντεο που σαφώς ακούγονται οι ίδιοι οι 7 αστυνομικοί να λένε ότι δεν υπάρχει τραυματίας; Τι κι αν οι φωτογραφίες που η ΕΛΑΣ εξέδωσε είναι τουλάχιστον αστείες; Τι κι αν στο αυτοκίνητα ήταν 3 ανήλικα παιδιά; Τι κι αν ήταν άοπλα; Τίποτα από αυτά δε φαίνεται να έχει σημασία για τους μπάτσους και τους συνδικαλιστές τους που ξεδιάντροπα δηλώνουν ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ότι η αστυνομία δεν πρέπει «να λειτουργεί υπό το φόβο του νεκροθάφτη (!!!), των ΕΔΕ και του εισαγγελέα» (!), τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ και τα στελέχη της κυβέρνησης που βγαίνουν και δηλώνουν τη στήριξη τους στους 7 αστυνομικούς που ακόμα και από την αστική δημοκρατία κατηγορούνται για ανθρωποκτονία από πρόθεση. Ο ίδιος ο υπουργός καταστολής μετέβη στη ΓΑΔΑ, για να συμπαρασταθεί στους 7 μπάτσους δολοφόνους, ενώ ορισμένοι συνάδελφοί τους πραγματοποίησαν και συγκέντρωση αλληλεγγύης στους συναδέλφους τους που γάζωσαν το αμάξι στο οποίο επέβαιναν οι νεαροί Ρομά. Τελικά οι 7 μπάτσοι δολοφόνοι δεν προφυλακίστηκαν και αφέθηκαν ελεύθεροι.
Απέναντι σε αυτό τον βόθρο, στους μπάτσους που νομίζουν ότι είναι φαρ ουέστ, τους συντηρητικούς κρυφοφασίστες που χαίρονται, επειδή πέθανε ένας Ρομά και δε διστάζουν να το θέσουν με αυτούς τους όρους, τους κανιβάλους που μάλλον αποφάσισαν ότι το πλημμέλημα της κλοπής του αυτοκινήτου ή το πλημμέλημα του να μην σταματήσεις σε έλεγχο θα έπρεπε να επιφέρει θανατική καταδίκη, και μάλιστα αυτή να αποφασίζεται από τον κάθε μπάτσο-καουμπόι, απέναντι στους δημοσιογράφους που με γεμισμένες τις τσέπες από τις αλλεπάλληλες κρατικές «ενισχύσεις» δε διστάζουν να πουν απροσχημάτιστα ψέματα, απέναντι στους Κούγιες αυτού του κόσμου, εμείς θα βρεθούμε ξανά και ξανά στους δρόμους, για να υψώσουμε τις φωνές μας απέναντι στην αστυνομική ασυδοσία, στους μπάτσους-σερίφηδες που χτυπούν κόσμο, επειδή αράζει σε πάρκα στην καραντίνα, ξυλοκοπεί απεργούς και διαδηλωτές, παρενοχλεί σεξουαλικά, δολοφονεί εν ψυχρώ.
Το κράτος δολοφονεί! Να μη μείνουμε αμέτοχοι! Καμία κρατική δολοφονία να μη μείνει αναπάντητη!
Αντικρατική-αντικατασταλτική πορεία:
Παρασκευή 29/10, 18:00, Καμάρα
κάλεσμα : Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης (μέλος της Αναρχικής Ομοσπονδίας)
blog: libertasalonica.wordpress.com
mail: lib_ thess@ho tmail.co m
Πορεία για την κρατική δολοφονία του Νίκου Σαμπάνη - 29/10, 18.00
Η Ελληνική Αστυνομία εκτελεί
Οι δολοφόνοι της ομάδας ΔΙΑΣ, στις 22 Οκτώβρη στο Πέραμα, εκτέλεσαν εν ψυχρώ τον 18χρονο Έλληνα Ρομά, Νίκο Σαμπάνη, που το ειδεχθές έγκλημα του ήταν ένα κλεμμένο αυτοκίνητο. Η αναβάθμιση της ποινής σε θανατική καταδίκη, μπορεί να μην ήταν άμεση εντολή του Κέντρου Επιχείρησεων της αστυνομίας, ήταν όμως μια απόλυτα συνειδητή και πολιτική απόφαση από τους ΔΙΑΣ.
Τα κρούσματα αστυνομικής βίας, τον τελευταίο χρόνο αυξάνονται με σχεδόν γεωμετρική ακρίβεια ώσπου φτάσαμε στο σημείο να έχουμε νεκρό από αστυνομικά πυρά. Από την πρώτη στιγμή, παρόλο που κατέρρευσαν όλα τα "στοιχεία" που παρουσίασαν οι μπάτσοι για να καλύψουν το έγκλημα τους, τα συνηθισμένα πλυντήρια που λανσάρονται ως δημοσιογράφοι Καραμήτρου, Σουλιώτης και Λαμπρόπουλος, ξέρασαν τον συνήθη ρατσιστικό και τοξικό οχετό τους, για "σεσημασμένους", για "αστυνομικούς τραυματίες", για "συμπλοκή", για "ανταλλαγή πυρών", που φυσικά ήρθε να δέσει με το αντι-τσιγγανικό μένος μεγάλης μερίδας της ελληνικής κοινωνίας και των ιδεολογικών μηχανισμών του κράτους.
Την ίδια στιγμή το πολιτικό προσωπικό της κυβέρνησης έσπευσε να σιγοντάρει την ασυδοσία των δολοφόνων, με τον Υπουργό Προ.Πο Θεωδορικάκο να επισκέπτεται τους 7 δολοφόνους, για να τους διαβεβαιώσει πως όλα θα πάνε καλά και τον ακροδεξιό τηλεπωλητή Άδωνι να προλαβαίνει να τους δικαιολογήσει προτού υπάρξει κάποιο πόρισμα ή κάποιος έλεγχος.
Η Ελληνική Αστυνομία, διαχρονικά, είναι ο πιο καταπιεστικός και βάρβαρος θεσμός του ελληνικού κράτους. Η συστηματική εξαχρείωση κάθε έννοιας νομιμότητας και δικαίου, από κάποιους που ειρωνικά υποτίθεται ότι προστατεύει την κοινωνία από την "ανομία", είναι πλέον δομικό συστατικό της ελληνικής καθημερινότητας.
Οι εγκληματίες δολοφόνοι της Ελληνικής Αστυνομίας είναι η ανομία προσωποποιημένη, είναι η ικανότητα του κράτους να διακηρρύσσει περί νομιμότητας και την ίδια στιγμή να τσαλαπάτει κάθε έννοια περί νομιμότητας, με σχεδόν μηδενικό κόστος. Οι εγκληματίες δολοφόνοι δεν οφείλουν εξηγήσεις και απολογίες σε κανέναν γιατί αυτή είναι η τακτική της Αστυνομίας και σε όποιον αρέσει. Οι εγκληματίες δολοφόνοι της Ελληνικής Αστυνομίας πρωταγωνιστούν σε κάθε έγκλημα που αφορά σε εμπόριο λευκής σαρκός, μεγαλεμπόριο ναρκωτικών, εμπόριο όπλων, κυκλώματα εκβιαστών, βασανιστήρια και δολοφονίες πολιτών και αγωνιστών. Οι εγκληματίες δολοφόνοι της Ελληνικής Αστυνομίας είναι ένα επιθετικό καρκίνωμα τελευταίου βαθμού, επικίνδυνο για την τάξη μας, που πρέπει να κοπεί από τη ρίζα.
Καμία ΕΔΕ, κανένα πειθαρχικό, κανένας εκδημοκρατισμός δεν μπορεί να σώσει αυτό τον σάπιο μηχανισμό συστημικής βίας, σεξισμού, ρατσισμού και λούμπεν παραβατικότητας
Η Ελληνική Αστυνομία το μόνο που γνωρίζει να κάνει, όσο άρτια και να εκπαιδευτεί είναι να δολοφονεί, να κακοποιεί, να εγκληματεί με την κάλυψη δικαστών και αστυνομικών και συντακτών/παπαγάλων και μετά να παραπονιέται ότι δεν την αφήνουν να κάνει τη δουλειά της.
Η Ελληνική Αστυνομία είναι ένα σώμα κρατικά επιδοτούμενων δολοφόνων, φασιστών και ανθρώπων που σε καμία περίπτωση που δεν θα έπρεπε να κουβαλάνε όπλα και να περιπολούν δρόμους και γειτονιές.
Η Ελληνική Αστυνομία την Παρασκευή 22 Οκτώβρη αποφάσισε πως η ποινή για ένα κλεμμένο αυτοκίνητο είναι 40 σφαίρες. Η Ελληνική Αστυνομία προστατεύει τους ισχυρούς και εκτελεί τους αδύναμους, τους περιθωριακούς, τους " από κάτω" της καπιταλιστικής πυραμίδας.
Η πλήρης κατάρρευση κάθε έννοιας ή επίφασης δημοκρατικού δικαιώματος, δομών πρόνοιας ή κράτους δικαίου σιγά σιγά ολοκληρώνεται με την Ελληνική Αστυνομία και την κρατική καταστολή να είναι οι κυρίαρχοι διαχειριστές κάθε πτυχής της κοινωνικής ζωής. Η αστική δημοκρατία σιγά σιγά εξατμίζει κάθε περιθώριο ειρηνικής διαβίωσης, με την συναίνεση να δίνει τον χώρο στην υπέρμετρη βία και την καταστολή. Εξάλλου όταν το μόνο που έχεις μάθει είναι να κρατάς ένα σφυρί, τότε όλα τα βλέπεις σαν πρόκες. Και αυτή η διαχείριση είναι που έχει αυτά τα αποτελέσματα. Ξύλο, κατηγορίες και τώρα και εκτελέσεις σε όσους και όσες δεν συμμορφώνονται.
Είναι χρέος των οργανωμένων δυνάμεων της τάξης μας, να ορθώσουν ανάστημα απέναντι στην κρατική καταστολή και στους δολοφόνους της Ελληνικής Αστυνομίας. Είναι καθήκον να αντιληφθούμε τόσο ως κίνημα όσο και ως τάξη πως την διαλεκτική σχέση μεταξύ της καπιταλιστικής κρίσης και της όξυνσης της κρατικής καταστολής:
Έχουμε τις αιτίες αλλά και τις αφορμές. Δεν είναι μόνο η κατασταλτική διαχείριση πανδημίας και η εγκαθίδρυση ενός καθεστώτος μόνιμων απαγορεύσεων και περιορισμών κυκλοφορίας, συγκεντρώσεων και πορειών, τα νομοσχέδια περιστολής του δικαιώματος στην απεργία και στη διαδήλωση, η διαρκής αναβάθμιση των νόμων που αφορούν την τιμωρία αγωνιστών/ αγωνιστριών, η στρατιωτικοποίηση της αστυνομίας, οι συνεχείς προσλήψεις μπάτσων, η λειτουργία νέων σωμάτων καταστολής, οι όλο και πιο συχνές περιπτώσεις πυροβολισμών και καταδιώξεων που καταλήγουν σε δολοφονίες όπως συνέβη και στην περίπτωση του 18χρονου Ρομά Νίκου Σαμπάνη, οι καθημερινές παρακολουθήσεις αγωνιστών και πολιτικών χώρων.
Το νέο επεισόδιο της καπιταλιστικής κρίσης μας φτωχοποιεί περεταίρω και απότομα, εντατικοποιεί την εργασία μας, αυξάνει το κόστος ζωής μας, ιδιωτικοποιεί τα πάντα, εντείνει τον μιλιταρισμό, δικαιολογεί την κατασπατάληση δισεκατομμυρίων για πολεμικό εξοπλισμό την ώρα που Υγεία, Παιδεία, Κοινωνική Πρόνοια καταρρέουν, πυκνώνει τους θανάτους των δικών μας ανθρώπων στα εργασιακά κάτεργα, στους δρόμους, στα χερσαία και θαλάσσια σύνορα της χώρας.
Και πλέον το ξέρουμε καλά: Η εκδίκησή για τους νεκρούς μας, θα έρθει μόνο μέσα από την οργάνωση των ζωντανών.Το αίμα των εργαζομένων, το αίμα των θυμάτων των ιμπεριαλιστικών πολέμων, το αίμα μεταναστών στη Μόρια, των πνιγμένων στο Αιγαίο, των δολοφονημένων στους δρόμους, στις φυλακές και στα αστυνομικά τμήματα, βάφει τις σημαίες που θα σηκώνουμε μέχρι να πάψει η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.
Στηρίζουμε την διαδήλωση της Παρασκευής 29/10 στις 18.00 στην Καμάρα και στεκόμαστε δίπλα σε κάθε κινητοποίηση και αντίσταση του οργανωμένου κινήματος, των Ρομά, της νεολαίας που εκδηλώνεται αυτές τις ημέρες.
Να οργανώσουμε την προλεταριακή και λαϊκή αυτοάμυνα
Ταξική Αντεπίθεση Θεσσαλονίκης (ομάδα αναρχικών και κομμουνιστών)
ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ
Τα ξημερώματα του Σαββάτου 23/10 όσα συνέβησαν στο Πέραμα είναι ξεκάθαρα μια κρατική δολοφονία. Αμάξι με τρεις επιβαίνοντες καταδιώκεται από την αστυνομία με την υποψία πως είναι κλεμμένο . Με την πρόφαση πως ο οδηγός προσπάθησε να εμβολίσει τις μηχανές των αστυνομικών και πως οι τρεις άνδρες ήταν οπλισμένοι - στοιχεία που αργότερα καταρρίφθηκαν ένα προς ένα- οι αστυνομικοί πυροβολούν σε ευθεία βολή ρίχνοντας 38 σφαίρες, σκοτώνοντας ένα 18χρονο παιδί και τραυματίζοντας τους άλλους 2 επιβαίνοντες.
Σίγουρα δεν μπορεί σε αυτή την υπόθεση να αγνοηθεί το γεγονός πως τα θύματα και ο νεκρός ήταν Ρομά. Δεδομένης της θέσης που έχουν οι Ρομά στην κοινωνία όπου αντιμετωπίζονται ως παρίες και πολίτες δεύτερης κατηγορίας, είναι πολύ μεγαλύτερος ο κίνδυνος μια τέτοια δολοφονία να περάσει στα ψιλά, ή να αποδοθεί ως δίκαιη απάντηση στην παραβατική συμπεριφορά των τσιγγάνων, όπως και συνέβη. Αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση της δολοφονίας, ΜΜΕ και ακροδεξιές φωνές δε δίστασαν να βγουν στο προσκήνιο δίνοντας τα συγχαρητήρια στους «γενναίους αστυνομικούς» σε ένα κρεσέντο που επικροτεί την εν ψυχρώ δολοφονία ενός Ρομά και θέτει ξεκάθαρα την υλική περιουσία (στην προκειμένη ένα αμάξι) πάνω από την ανθρώπινη ζωή.
Αυτό που θα έπρεπε ακόμη να μας εξοργίζει είναι η δοσμένη με πολιτική εντολή εξουσία των μπάτσων που - ως αυτόκλητοι δικαστές- δικάζουν και καταδικάζουν σε θάνατο έναν άνθρωπο επί τόπου, ακόμη κι αν αυτός τέλεσε μια αξιόποινη πράξη, παρακάμπτοντας έτσι ακόμα και τη θεσμοθετημένη αστική δικαιοσύνη του κράτους που τους θρέφει. Ενός κράτους που η ηθική του αυτουργία σε τέτοιες δολοφονίες δεν μπορεί να αγνοηθεί, αφού αμέσως μετά το περιστατικό και πριν καν βγει η εισαγγελική απόφαση ο γνωστός ακροδεξιός Γεωργιάδης με ανάρτησή του στα social media συγχαίρει τους αστυνομικούς για την επιτυχία τους. Βλέπουμε λοιπόν την ίδια την κυβέρνηση να παρεμβαίνει και να κατευθύνει τη δικαιοσύνη κατά το δοκούν, αφού και ο υπουργός Προ.Πο Θεοδωρικάκος έσπευσε κατευθείαν στη ΓΑΔΑ να δώσει κουράγιο στους αστυνομικούς που ενεπλάκησαν στο περιστατικό.
Όλα δείχνουν λοιπόν πως η πολιτικές του κράτους έχουν στόχο να μας κάνουν να συνηθίσουμε τον θάνατο, να τον συναντάμε καθημερινά στους δρόμους και στα δελτία ειδήσεων, να μας γίνει καθημερινό γνώριμο βίωμα, ενώ παράλληλα όποιος σηκώσει κεφάλι απέναντι στις δολοφονίες να ξυλοκοπείται και να συλλαμβάνεται, όπως συνέβει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια πορειών ενάντια στην δολοφονία στο Πέραμα. Μέχρι να πάψουμε να αντιδρούμε στις δολοφονίες όσων για το κράτος περισσεύουν. Από τις δολοφονίες εργατών στα κάτεργα των εταιριών που δεν αξίζουν καν να γίνουν μια είδηση στις φυλλάδες μέχρι την εγκληματική κρατική διαχείριση της πανδημίας, όπου η συνεισφορά του κράτους ήταν ένα διαλυμένο ΕΣΥ και προσλήψεις ανά χιλιάδες μπάτσων αντί για γιατρών. Από τα πνιγμένα παιδιά προσφύγων στο Αιγαίο και τους γαζωμένους μετανάστες στον Έβρο μέχρι το ξέπλυμα από ΜΜΕ και δικαιοσύνη των γυναικοκτόνων και τη δολοφονία χαρακτήρα των νεκρών γυναικών.
Το διακύβευμα λοιπόν δεν είναι άλλο από το εξής: ή θα αγωνιστούμε συλλογικά με τους ανθρώπους της τάξης μας - πέρα από φύλα και φυλές- για να στήσουμε ανάχωμα στη δολοφονική μηχανή κράτους και κεφαλαίου, χτίζοντας κοινότητες αλληλεγγύης και αλληλοπροστασίας, ή θα βυθιστούμε στο ζόφο μιας καθημερινότητας με όλο και λιγότερη ζωή, όλο και περισσότερο θάνατο. Η απάντηση είναι στα χέρια μας.
ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΣΚΟΤΩΣΑΝΕ ΠΑΙΔΙ, Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΠΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ.
ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ.
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ.
κάλεσμα : Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος "Σχολείο"
Βασιλέως Γεωργίου 27 & Μπιζανίου Γωνία
πηγή : email που λάβαμε στις 29 Οκτωβρίου 04h