Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020 στις 16.00
[Θεσσαλονίκη] Συγκέντρωση ενάντια στον εθνικισμό και τον σκοταδισμό
ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΦΩΣ;
Η μητρόπολη Θεσσαλονίκης μαζί με χριστιανικά σωματεία πραγματοποιεί συνέδριο με θέμα το "δημογραφικό", το "Μακεδονικό" και τη "λαθρομετανάστευση".
Η εκκλησία συντασσόμενη με τις αστικές, μιλιταριστικές, πολιτικές γραμμές της εποχής ψάχνει τρόπους να μας πείσει πως πρέπει να μισούμε τους αλλόθρησκους, τους αλλοεθνείς, τους ομοφιλόφυλους, να μην κάνουμε εκτρώσεις, να σιωπούμε μπροστά στην εκμετάλλευσή μας, επειδή είναι δύσκολη στιγμή για το έθνος, να ετοιμαζόμαστε να πεθάνουμε σε κάποια μελλοντική πολεμική σύρραξη.
Ε, ΟΥΤΕ ΚΑΝ!
ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ΤΟΥΣ
Συγκέντρωση ενάντια στον εθνικισμό και τον σκοταδισμό:
Κυριακή 16/2, 16:00, Τσιμισκή με Ναυαρίνου
Ανοιχτή Συνέλευση Δυτικών Συνοικιών, Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης, Ελευθεριακή Συνδικαλιστική Ένωση, Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Σχολείο, Κατάληψη Terra Incognita, Συλλογικότητα Αναρχικών από τα Ανατολικά
ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΤΕ
Τις τελευταίες μέρες είδαμε να κυκλοφορεί στην πόλη μια εκδήλωση που θυμίζει μεσαίωνα, με τη σφραγίδα "Εμείς δε συμφωνήσαμε".Την Κυριακή 16/2 έχει προγραμματιστεί στο Βελλίδειο ίδρυμα, μια μάζωξη θρησκευτικών, εθνικιστικών και μισαλλόδοξων κομματιών της κοινωνίας, που μας ενημερώνει ότι "δε συμφώνησε" σε μια σειρά πολιτικών επιλογών, που η κυβέρνηση της ΝΔ έχει ως κύρια στην πολιτική της ατζέντα. Τα θέματα που τους απασχολούν βέβαια είναι το μεταναστευτικό, το δημογραφικό ζήτημα (σε συνδυασμό με την καμπάνια για τις εκτρώσεις), αλλά και εθνικά θέματα. Έχει λοιπόν ιδιαίτερο νόημα να αποδομήσουμε τις θεματικές αυτές και τι αντίκτυπο έχουν στο υπάρχον.
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ
Βασικός πυλώνας πάνω στον οποίο στηρίζεται η συγκεκριμένη εκδήλωση είναι και το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων, όπως φαίνεται από τον μοναχό Ιβηρίτη ως προσκεκλημένο ομιλητή. Η Εκκλησία, ένας θεσμός που αποτελεί "κράτος εν κράτει" στην ελληνική επικράτεια, όχι μόνο εκμεταλλεύεται την υποτιθέμενη "αξιοπιστία" της στα μάτια των πιστών για να προβάλει τις ρατσιστικές απόψεις της σε σχέση με το ποιοί έχουν δικαίωμα ανθρώπινης προστασίας, αλλά ταυτόχρονα πλασάρει και μια πολιτική ατζέντα με την καμπάνια της κατά των εκτρώσεων. Ενώ λοιπόν στα κηρύγματά της μιλά για αλληλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους, η έμπρακτη ανησυχία της είναι μόνο οι Έλληνες πιστοί. Ένα "ποίμνιο" που θέλει να κρατά υποχείριο κάτω από τον ιερό φόβο, προκειμένου να αποκομίζει οικονομικά οφέλη χωρίς αντιδράσεις (πχ φοροαπαλλαγές, γάμοι και βαφτίσια ), αλλά και να καθυποτάσσει σε μεσαιωνικά πρότυπα (βλ. κηρύγματα μίσους για LGBTQI+, θέση της γυναίκας στην κοινωνία κλπ). Εμείς λοιπόν, σε αντίθεση με το φυλετικό ρατσισμό, το σεξισμό και την μισαλλοδοξία της Εκκλησίας, πράγματα με τα οποία από σύστασής της "έχει συμφωνήσει", στεκόμαστε με αλληλεγγύη σε όλους τους κατατρεγμένους του κόσμου, όλες όσες ετεροκαθορίζονται σεξουαλικά, χωρίς ανταλλάγματα και με μόνη ανησυχία, όχι τη θέληση κάποιου Θεού, αλλά την ελεύθερη και αξιοπρεπή συμβίωση όλων των ανθρώπων.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Η οπισθοδρόμηση κάποιων τμημάτων της ελληνικής κοινωνίας σε σκοταδιστικές εποχές δεν μας εκπλήσσει αλλά μας οργίζει. Σε όλο τον κόσμο εκατομμύρια γυναίκες αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για να μπορούν να κάνουν άμβλωση ως μέρος της αυτοδιάθεσης του σώματος τους. Στην Ελλάδα, ύστερα από πολυετείς αγώνες, υπάρχει αυτή η δυνατότητα εδώ και μερικά χρόνια και θα είμαστε αμείλικτοι σε όποιον προσπαθήσει να καταπιέσει και να καταργήσει τα κεκτημένα μας, με πρόσφατο παράδειγμα την καμπάνια του κινήματος ''Αφήστε με να ζήσω'', όπου ορθόδοξα χριστιανικά σωματεία και όχι μόνο έδειξαν για ακόμη μια φορά το μισογυνισμό τους. Οι αυτόκλητοι ''προστάτες της ζωής" είναι οι ίδιοι που επιχειρούν να καταδυναστεύσουν κάθε τομέα της ζωής μας για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα. Ιστορικά χιλιάδες γυναίκες κάηκαν βασανίστηκαν, στιγματίστηκαν με σκοπό την πειθάρχηση, την καθυπόταξη τους, τον έλεγχο των σωμάτων τους, ώστε να γίνουν αποδοτικά εργαλεία αναπαραγωγής για το αναδυόμενο οικονομικό σύστημα. Όλη αυτή η επίθεση κατά των γυναικών προέρχεται από την ανάγκη των εκάστοτε καταπιεστών (πατριαρχία, κράτος) να καταστείλουν ό,τι δεν μπορούν να ελέγξουν και να χειραγωγήσουν ό,τι τους είναι αναγκαίο για την διαιώνισή τους. Όσο και αν το κράτος θέλει να υποβαθμίσει την γυναίκα σε μια απλή αναπαραγωγική μηχανή και να τρέφεται από τα θύματα του, κανένας νόμος, θεσμός ή άνθρωπος δεν μπορεί να επιβάλει καμία εγκυμοσύνη. Μόνο η γυναίκα επιλέγει τι θα κάνει με το σώμα της και με τη ζωή της. Εμείς θα είμαστε ενάντια σε όποιους θέλουν να ορίζουν τα σώματα μας και να εμποτίζουν την κοινωνία με οπισθοδρομικές και αντιεπιστημονικές αντιλήψεις. Το αν και πότε θα κάνουμε παιδιά είναι δική μας επιλογή και όχι μικροαστική ηθική, μία ηθική της κοινωνίας που επιδοτεί με 2000 ευρώ τη γέννα (μόνο για ελληνόπουλα, και χωρία καμία άλλη πρόνοια), μία κοινωνία που μπορεί να σε απολύσει αν είσαι έγκυος, μια κοινωνία που σε βλέπει αποκλειστικά σαν αναπαραγωγική μήτρα. Η πραγματική ανάγκη, αντί αυτού, είναι η παροχή δωρεάν και ασφαλών αμβλώσεων και η εξασφάλιση της ελεύθερης μητρότητας.
ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ
Η κυβέρνηση της ΝΔ αμέσως μετά την εκλογή της έρχεται να συνεχίσει τη μεταναστευτική πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης με την μόνη διαφορά ότι δεν προσπαθεί να την καλύψει με το προσωπείο του ανθρωπισμού. Ο Υπ. Μεταναστευτικής Πολιτικής ήδη κάνει λόγο για την "ανάγκη για κλειστά κέντρα κράτησης", που θα δυσχεραίνουν ακόμα περισσότερο τις απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης των προσφύγων και των μεταναστριών, αλλά και εγκληματικές προτάσεις για πλωτά φράγματα. Ο φασισμός και ο ρατσισμός ενάντια σε κάθε τι διαφορετικό χρησιμοποιείται συνεχώς για να πετύχει τον διχασμό της κοινωνίας, αποπροσανατολίζοντας συνεχώς την κοινή γνώμη από τα πραγματικά προβλήματα. Στο όνομα της εθνικής ενότητας και θρησκευτικής ομοιογένειας καλλιεργείται η άποψη ότι ο εχθρός είναι εκτός συνόρων και επιχειρεί την ισλαμοποίηση της χώρας μας. Ταυτόχρονα, οι μετανάστες αντιμετωπίζονται σαν παράσιτα και "απειλή" που δεν μπορούν να ενσωματωθούν στον κοινωνικό ιστό, βρίσκονται σε μια κατάσταση απραγίας και απομόνωσης, ενώ χάνεται η ευκαιρία να αμβλύνουμε τις επιπτώσεις του πολέμου πάνω τους και της ανέχειας, όταν δεν παρέχουμε με την έμπρακτη αλληλεγγύη μας την ελάχιστη και αξιοπρεπή βοήθεια για να ορθοποδήσουν. Και είναι τουλάχιστον υποκριτική η στάση ορισμένων "αγανακτισμένων", που πλουτίζουν από τις ροές προσφύγων και μεταναστών διακινώντας τους για τεράστια χρηματικά ποσά, όσο και του κράτους που δίνει έδαφος (πχ βάσεις του ΝΑΤΟ κ. ά.) και χρήματα στηρίζοντας τους πολέμους στη Μέση Ανατολή, οδηγώντας στον ξεριζωμό όλο και περισσότερων μεταναστών και μεταναστριών.
Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
Πέρα από την φυλετική προτίμηση στα "τέκνα" των Ελλήνων, που έχει να κάνει με τις προαναφερθείσες αφηγήσεις που προσπαθήσει να διαχύσει στην κοινωνία το κράτος και η Εκκλησία για την υπογεννητικότητα, τη στιγμή που χιλιάδες ασυνόδευτα προσφυγόπουλα πεινάνε, η ρητορική τους επεκτείνεται και στην οικονομική ευημερία που θα προέκυπτε εάν με νέες γεννήσεις αυξανόταν το παραγωγικό δυναμικό. Η πραγματικότητα όμως έρχεται και πάλι να διαψεύσει τα σενάρια εθνικής ανάτασης: η ανεργία που εξακολουθεί να μαστίζει και τους Έλληνες γονείς, η επισφάλεια από τα δανεικά, ο κίνδυνος να χάσουν ακόμα και το σπίτι τους με τους πλειστηριασμούς, το πενιχρό κοινωνικό κράτος σίγουρα κάνουν όλους όσους θέλουν να τεκνοποιήσουν να το σκεφτούν και δεύτερη φορά. Όταν επιπλέον αναπτύσσονται φαινόμενα κοινωνικής κατακραυγής προς όσους επιλέγουν να τερματίσουν μια εγκυμοσύνη, καταλήγουμε να δημιουργούνται οικογένειες με το "έτσι θέλω" της κοινωνίας, και τα προβλήματα της οικονομίας όχι μόνο δε λύνονται, αλλά μετατίθενται σε νέες αθώες ψυχές. Αυτές που τους νοιάζουν μόνο πριν έρθουν στον κόσμο, αλλά μόλις γεννηθούν, δεν συνυπολογίζονται στους αριθμούς των ματωμένων πλεονασμάτων ή της ανάπτυξης.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΣΤΟΠΙΑ
Σε όλη αυτή την ζοφερότητα η λύση είναι να οργανωθούμε και να αγωνιστούμε μαζί με τους μετανάστες ενάντια σε ό,τι εξασφαλίζει πλούτο στους λίγους και εξαθλίωση στους πολλούς. Να σταθούμε αλληλέγγυοι/ες στον αγώνα για αξιοπρεπή ζωή τόσο στο δρόμο, όσο και στις καταλήψεις στέγης προσφύγων που προσπαθούν να δημιουργήσουν πιο αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης και να τους εντάξουν στον κοινωνικό ιστό. Όλα αυτά τα παιχνίδια των κρατών στις πλάτες των μεταναστών/στριών και των προσφύγων καθιστούν αυτή τη δεξαμενή ανθρωπίνων ψυχών ιδιαίτερα συμφέρουσα για το ντόπιο και διεθνές κεφάλαιο και όλοι οι καταπιεσμένοι οφείλουν να αντιδράσουν. Ανεξαρτήτως χρώματος , φυλής, φύλου και θρησκείας πρέπει να διεκδικήσουμε ζωή και όχι επιβίωση. Καταδικάζουμε το Βελλίδειο ίδρυμα για τη φιλοξενία της εκδήλωσης αυτής, με την οποία δίνεται χώρος να αναπαράγονται ρητορικές μίσους, και πάντα θα μας βρίσκουν απέναντί τους. Όπως και την παρουσία του καθηγητή Μάζη, γνωστό για τον ρατσιστικό του λόγο και τις "γεωπολιτικές" του θέσεις υπέρ του ελληνικού εθνικισμού, που ντύνουν με θεσμικό τρόπο το μισανθρωπισμό και τα συμφέροντα των διοργανωτών.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΞΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΙ
ΜΟΝΟΣ ΜΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΕΣ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΜΑΣ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ
Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Σχολείο
ανοιχτή πολιτική συνέλευση κάθε Δευτέρα 20:00
Συγκέντρωση ενάντια στον εθνικισμό και τον σκοταδισμό
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ, ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ, ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ
Την Κυριακή 16/2/2020, (ναι του 2020!) πραγματοποιείται απο τη μητρόπολη και χριστιανικά σωματεία, εκδήλωση-ύμνος στο σκοταδισμό που φέρνει μνήμες από άλλες εποχές με τίτλο «Εμείς δεν συμφωνήσαμε» και αφορά σύμφωνα με τους διοργανωτές το "δημογραφικό", τη "λαθρομετανάστευση" και τη Συμφωνία των Πρεσπών. Όχι και κάτι καινούριο δηλαδή πέρα από το τρίπτυχο «Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια». Πατρίς αφού μέσω της ανάλυσης τους για τη συμφωνία των Πρεσπών θα αναπτύχθούν οι πάγιες θέσεις του ελληνικού εθνικισμού γύρω από το ζήτημα, θρησκεία αφού στοχοποιώντας τους μετανάστες και τις μετανάστριες θα κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου περί απόπειρας "ισλαμοποίησης της Ευρώπης" και φυσικά οικογένεια αφού θα πάρει θέση κατά των αμβλώσεων και της αυτοδιάθεσης του γυναικείου σώματος. Τα παραπάνω θέματα στέκονται το ένα δίπλα στο άλλο συνδέονται και αλληλοϋποστηρίζονται ακριβώς όπως και η κάθε λέξη του γνωστού τριπτύχου. Στην προκειμένη περίπτωση δεν θεωρούμε χρήσιμο να αναφερθούμε στο σκοτεινό ρόλο που έχει παίξει η Εκκλησία ανά του αιώνες, τα εγκλήματα που διέπραξε και το πόσο εμπόδιο έχει σταθεί σε οποιαδήποτε προσπάθεια του ανθρώπου να ανακαλύψει τις δυνατότητες του και να εξελιχθεί. Δεν θα αναλωθούμε καν στο να μιλήσουμε για την πραγματική της υπόσταση ως Εταιρεία, τα σκάνδαλα στα οποία εμφανίζεται και την αμύθητη περιούσια της που δεν φορολογείται τη στιγμή που το μεγαλύτερο κομμάτι των ανθρώπων της τάξης μας δεν έχει πρόσβαση ούτε στα βασικά. Αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά σε οποιονδήποτε έχει διάθεση να δει και δεν τυφλώνεται από τις θρησκευτικές ιδεοληψίες. Αυτό που έχει αξία στο σήμερα είναι όλοι και όλες μαζί να κατανοήσουμε το μέγεθος της βαρβαρότητας των θέσεων που καταθέτει και να τις απορρίψουμε.
Δημογραφικό-Αμβλώσεις
Τον τελευταίο καιρό γινόμαστε μάρτυρες μιας ανακίνησης του ζητήματος των αμβλώσεων από την Εκκλησία και τις συντηρητικές δυνάμεις της κοινωνίας μέσω της καθιέρωσης μέρας αγέννητου παιδιού, μέσω διάφορων σχετικών εκδηλώσεων και μέσω αφισών που αναρτήθηκαν στο Μετρό της Αθήνας αλλά και στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Τα επιχειρήματα κατά των αμβλώσεων ξεκινούν σκόπιμα με την αυθαίρετη παραδοχή πως το έμβρυο αποτελεί από τη σύλληψή του διαμορφωμένο άνθρωπο. Με αυτήν την αφετηρία και μέσω μιας σειράς λογικών αλμάτων και μπόλικο υποκριτικό συναισθηματισμό όσοι/ες ενστερνίζονται αυτές τις ιδέες καταλήγουν να συγκρίνουν την άμβλωση η ακόμα και την αντισύλληψη(!) με την ανθρωποκτονία. Το περίεργο είναι πως οι περισσότεροι θιασώτες αυτών των απόψεων δε φαίνεται να έχουν το ίδιο ενδιαφέρον για την ανθρώπινη ζωή μετά τον τοκετό… Αυτό είναι χαρακτηριστικό όχι μόνο από τις δυστυχώς αμέτρητες περιπτώσεις κακοποίησης ανηλίκων από τους κατά τα άλλα σεβασμιότατους ιερείς -και τους «πιστούς» γονείς που κάνουν τα στραβά μάτια- αλλά και από την έλλειψη του ελάχιστου ενδιαφέροντος από πλευράς τους να αγωνιστούν για την εξασφάλιση καλύτερων όρων ζωής (πρόσβαση σε περίθαλψη, εκπαίδευση και λοιπές παροχές πρόνοιας που κόβονται η μία μετά την άλλη χωρίς να θορυβείται κανένα χριστιανικό σωματείο). Πριν λίγες μόλις μέρες μαθήτρια γυμνασίου λιποθύμησε στο σχολείο της από ασιτεία, κάτι που προφανώς δεν εναπόκειται στην αρμοδιότητα των φαρισαίο-χριστιανών μιας που αφορά τη ζωή μετά τη γέννα. Θα ασχοληθούν πιθανότατα με την κοπέλα αυτή όταν θα πρέπει να επιτελέσει το χρέος της «ως γυναίκα» απέναντι στην πατρίδα. Γιατί αυτός είναι φυσικά ο σκοπός της προώθησης τέτοιων νοοτροπιών. Να πειθαρχήσουν τα σώματα μας και να τα μετατρέψουν σε αναπαραγωγικές μηχανές στην υπηρεσία του έθνους. Με αυτό κατά νου είναι λογικό να έχει επανέλθει το ζήτημα στο προσκήνιο αυτήν την περίοδο καθώς η πολεμική προετοιμασία του ελληνικού κράτους -άρρηκτα συνδεδεμένη με την εθνική ομοψυχία- πέρα από τη δαπάνη υπέρογκων ποσών για εξοπλιστικά απαιτεί και την επιστράτευση των γυναικών ως αναπαραγωγικές μηχανές, απαιτώντας να αφήνουν πίσω τις ανάγκες και τα θέλω τους για να γεννάνε «Έλληνες μαχητές για την υπεράσπιση της πατρίδας! Με τη σειρά τους οι «Έλληνες μαχητές» πρέπει να είναι έτοιμοι να πεθάνουν για αυτή, ακριβώς βάσει των ρόλων που επιβάλλονται σε κάθε φύλο από την πατριαρχία.
Μεταναστευτικό
Το κεφάλαιο στην προσπάθεια του να αυξήσει την κερδοφορία του, είτε μέσω πολέμων είτε μέσω επιβολής συνθηκών ακραίας φτώχιας οδηγεί εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους από τις χώρες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής στην επιλογή να μπουν σε μια βάρκα αναζητώντας ρισκάροντας τη ζωή τους για ένα καλύτερο μέλλον για αυτούς και τις οικογένειες τους στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Καλείται όμως ταυτόχρονα να διαχειριστεί το «πλεονάζον εργατικό δυναμικό» που έχει εγκλωβιστεί κυρίως στα νησιά του αιγαίου, αλλά και στον υπόλοιπο ελλαδικό χώρο. Το κράτος προσπαθεί να φυλάξει τα σύνορα του πραγματοποιώντας περιπολίες με την Frontex και πραγματοποιώντας τα λεγόμενα pushbacks που θέτουν σε κίνδυνο την ζωή των μεταναστών/τριων, με τον αριθμό αυτών που οδηγούνται στο θάνατο να είναι τρομακτικός. Η Ε.Ε ελέγχει της ροές ανοίγοντας και κλείνοντας τα σύνορα της κατά το δοκούν με βάση της ανάγκες των αφεντικών για εργατικά χέρια ενώ ταυτόχρονα η αστική τάξη και το κεφάλαιο απολαμβάνουν τεράστια οικονομικά οφέλη από την εξαθλίωση των μεταναστών τους οποίους όμως πρέπει να κρατούν πειθαρχημένους. Για αυτό βλέπουμε τους μπάτσους να εκκενώνουν τις αυτοοργανωμένες δομές στέγασης μεταναστών, για αυτό βλέπουμε τους δεκάδες ξυλοδαρμούς αυτών που αγωνίζονται στη Μόρια, για αυτό βλέπουμε εξαγγελίες για τη δημιουργία κλειστών κέντρων κράτησης fast track απελάσει. Προκειμένου όμως όλη αυτή η βία να μπορεί να ξεπλυθεί να νομιμοποιηθεί κοινωνικά, προκειμένου να μπορεί να ξεζουμιστεί μια μετανάστρια για 1,5 ευρώ την ώρα χρειάζεται η κοινωνία να αντιλαμβάνεται τους ανθρώπους αυτούς ως απειλή, να τους κρατήσει αόρατους και παράνομους. Και αυτό φυσικά συμβαίνει μέσω του ρατσισμού και συγκεκριμένων στερεότυπων που θέτει η αστική τάξη μέσω της Εκκλησίας, των ΜΜΕ, του κράτους και που αναπαράγονται από μεγάλα τμήματα της κοινωνίας.
Συμφωνία των Πρεσπών
Η συμφωνία των Πρεσπών υπογράφηκε στις 12 Ιουνίου του 2018 μεταξύ του Ελληνικού κράτους και της «Δημοκρατίας της Μακεδονίας» όπου ανάμεσα σε πολλά άλλα οδήγησε στην μετονομασία της δεύτερης σε «Δημοκρατία της βόρειας Μακεδονίας». Αυτό αποτελούσε μια πάγια διεκδίκηση του ελληνικού κράτους εδώ και δεκαετίες που εκπληρώθηκε αναγκάζοντας το γειτονικό κράτος σε συνταγματική αναθεώρηση. Αυτά είναι τα δεδομένα αν τα αποδεσμεύσουμε από τις ανιστόρητες εθνικιστικές κορώνες που προηγήθηκαν και συνεχίστηκαν της 12ης Ιουνίου. Οι αφηγήσεις του ελληνικού εθνικισμού που εκφράζονται από κομμάτια της δεξιάς και δυστυχώς μεγάλα κομμάτια της αριστεράς είναι λίγο πολύ γνωστές. Μιλούν για μια και μοναδική ελληνική Μακεδονία, αγνοώντας και παραχαράσσοντας την πολυφυλετική και την πολυπολιτισμική της ιστορία, τις εθνοκαθάρσεις των ντόπιων μακεδονικών πληθυσμών, τους διωγμούς και τις βίαιες μετακινήσεις πληθυσμών ως το 1922. Μέσα λοιπόν στο εθνικιστικό παροξυσμό - που φυσικά πρωτοστατούσε η Εκκλησία μισθώνοντας λεωφορεία για συμμετοχή στα συλλαλητήρια- δεν ακούσαμε κανέναν να μιλάει για το πλαίσιο μέσα στο οποίο υπογράφηκε η συμφωνία αυτή ή για τις επιδιώξεις και τον επεκτατισμό της Ελληνικής αστικής τάξης τα συμφέροντα της οποίας εξυπηρετούνται από τη συμφωνία αυτή. Σε ένα περιβάλλον οξυμένων διακρατικών ανταγωνισμών το ελληνικό κράτος προσπάθησε να αδράξει την ευκαιρία κα να αναβαθμίσει τη θέση του στην γεωπολιτική σκηνή ακολουθώντας μια τακτική εμβάθυνσης των σχέσεων του με τους μεγάλους παίκτες της περιοχής και συγκεκριμένα με το ΝΑΤΟ. Ξέρουν καλά εξάλλου πως οι σχέσεις αυτές θα βοηθήσουν την επόμενη περίοδο, που θα γίνουν τα παζάρια για τη μοιρασιά των υδρογονανθράκων που βρίσκονται στην ανατολική μεσόγειο. Μέσω της συμφωνίας λοιπόν αυτής και με τις ευλογίες των ΗΠΑ, ανοίγει ο δρόμος για την ένταξη των γειτόνων στο ΝΑΤΟ μπλοκάροντας τη ρωσική διεισδυτικότητα στην περιοχή των Βαλκανίων. Το ελληνικό κράτος λοιπόν «κερδίζει πόντους» από τους συμμάχους του, ανοίγει νέους εμπορικούς δρόμους προς τα βαλκάνια -που εδώ και καιρο ξεζουμίζει- και μετατρέπεται σε ηγέτιδα στρατιωτική δύναμη της βαλκανικής χερσονήσου αναλαμβάνοντας τη φύλαξη του εναέριου χώρου της Βόρειας Μακεδονίας και ανοίγοντας νέες βάσεις του ΝΑΤΟ εντός ελληνικών συνόρων.
Η εκκλησία που θέλει να ορίσει όλο και πιο πολύ το τι θα διδάσκεται και τι όχι στα σχολεία, η μητρόπολη Θεσσαλονίκης του Άνθιμου που αμφισβητεί ότι υπάρχουν ακόμη και άλλοι πλανήτες, και τα "χριστιανικά σωματεία" που τσεπώνουν τα κονδύλια για να τα μοιράζονται μαζί με ενώσεις μπάτσων και καραβανάδων, αυτοί κάνουν αυτή την εκδήλωση. Όλοι τους στη δούλεψη εφοπλιστών και βιομηχάνων μας εκθέτουν τη δική τους ατζέντα με πρωτοφανές θράσος, στηριζόμενοι στην προσωρινή ταξική οπισθοχώρηση της περιόδου, μια ατζέντα που μας γυρνάει δεκαετίες πίσω ως ανθρωπότητα, μια ατζέντα γεμάτη γυναικεία καταπίεση, ρατσισμό, εκμετάλλευση και πολεμική ετοιμότητα. Όποιος όμως κάνει σχέδια χωρίς να υπολογίζει τον παράγοντα "ταξική πάλη" μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάσει την ιστορία, τότε που η εκκλησιαστική περιουσία έγινε κοινωνικός πλούτος, οι εκκλησίες μνημεία ή χώροι για τους αστέγους, οι παπάδες πιάσαν μην έχοντας πια "ποίμνια" φυσιολογικές δουλειές και οι δεσποτάδες καλούνταν να πληρώσουν τα γραμμάτεια εκατοντάδων χρόνων καταπίεσης που γεννούσε η εξουσία τους.
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΣΤΙΚΟΥΣ, ΜΙΛΙΤΑΡΙΣΤΙΚΟΥΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΘΑ ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΘΑ ΣΙΩΠΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ, ΘΑ ΣΦΑΓΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΔΙΜΑΡΤΥΡΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ
OYTE KAN!
Συλλογικότητα αναρχικών από τα ανατολικά/ anatolika.espivblogs.net
Την Κυριακή 16/2 θα γίνει εκδήλωση με φασιστικό περιεχόμενο σχετικά με το Μακεδονικό, το μεταναστευτικό και ενάντια στις εκτρώσεις.
Καλούμε συγκέντρωση την ίδια μέρα στις 16:00, ενάντια σε ο,τι αντιπροσωπεύει αυτή η εκδήλωση. Ενάντια στον ρατσισμό, τον σεξισμό, την ξενοφοβία και οποιαδήποτε άποψη που θέλει να επιβληθεί πάνω στα σώματά μας, βρισκόμαστε όλ@ μαζί στο δρόμο.
Εσείς δεν συμφωνήσατε, εμείς δεν σας ρωτήσαμε.
αντίφα τσουλιάδες
πηγή : email που λάβαμε στις 15 Φεβρουάριος 14h
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ, ΑΠ' ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ.
Τι κοινό μπορεί να έχουν η συμφωνία των Πρεσπών, η «λαθρομετανάστευση», και το «δημογραφικό»; Κατ' αρχήν, αποτελούν τα θέματα της εκδήλωσης με τίτλο «Εμείς δε συμφωνήσαμε», η οποία διοργανώνεται από 22 χριστιανικά σωματεία στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Οι παραπάνω άξονες συγκροτούν τη βασική ιδεολογική ατζέντα του συντηρητικού και ακροδεξιού τόξου. Επί του παρόντος, η συγκεκριμένη ατζέντα προωθείται από κυβέρνηση, εκκλησία, θρησκευτικές και παραθρησκευτικές ομάδες, φασιστικές οργανώσεις και αστικά κόμματα της δεξιάς και της άκρας δεξιάς. Από τις εξαγγελίες της υπουργού παιδείας περί απόκτησης "εθνικής συνείδησης" στο σχολείο και τους υποχρεωτικούς εκκλησιασμούς, τη στέρηση βασικών ανθρώπινων "αστικών δικαιωμάτων" από πρόσφυγες και μετανάστες, μέχρι τις εκδηλώσεις με την ευλογία της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, τις σκοταδιστικές αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου για την άμβλωση, την στοχοποίηση των γυναικών που την επιλέγουν, κράτος και εκκλησία επιχειρούν χέρι-χέρι να προωθήσουν τη συντηρητικοποίηση και τον εκφασισμό της κοινωνίας. Από αυτό δεν ωφελούνται μόνο αυτοί οι κύκλοι αλλά σχεδόν το σύνολο της κυριαρχίας, καθώς η εξάπλωση του εθνικιστικού δηλητηρίου κατακερματίζει την κοινωνική βάση και την αποπροσανατολίζει από τα πραγματικά της προβλήματα και συμφέροντα, ειδικά σε περιόδους καπιταλιστικής κρίσης.
Η συμφωνία των Πρεσπών αρχικά έδωσε το πάτημα σε όλον αυτόν τον ακροδεξιό συρφετό, για να ανέλθει στον «αφρό» της δημόσιας σφαίρας. Ένωσε την τότε αντιπολίτευση της ΝΔ με αρχιεπισκόπους, πατριωτικές ενώσεις και φασιστικά τάγματα εφόδου. Με μπροστάρηδες τους τελευταίους κατέλαβαν δημόσιο λόγο και χώρο, καλλιέργησαν το μίσος προς τους γειτονικούς μας λαούς και επιτέθηκαν σε κοινωνικούς χώρους και καταλήψεις. Απαίτησή τους να έχουν τον πρώτο λόγο στην ονομασία ενός άλλου έθνους-κράτους. Το ελληνικό κράτος, κοντά σε αυτή τη λογική, προσπαθεί για δεκαετίες να επεκτείνει την κυριαρχία του στα Βαλκάνια και την ανατολική Μεσόγειο. Έτσι, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προχώρησε σε αυτήν τη συμφωνία με τις ευλογίες της ΕΕ, που θέλει να εντάξει τη Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, πλέον, στους κόλπους της και του ΝΑΤΟ, που επεκτείνει τη σφαίρα επιρροής του στα Βαλκάνια. Ο εθνικισμός και στις δύο πλευρές των συνόρων πήρε τα πάνω του. Στην Ελλάδα κομβικό ρόλο έπαιξε η εκκλησία (όχι που δε θα έπαιζε), θυμίζοντας στους ακόλουθούς της να διαδηλώσουν, ναυλώνοντας πούλμαν για τα εθνικιστικά πανηγύρια και αναπαράγοντας καθημερινά κραυγές εθνικής υπερηφάνειας.
Οι ακροδεξιές κορόνες συνεχίζονται στο προσφυγικό-μεταναστευτικό ζήτημα. Ένα ακόμα ζήτημα στο οποίο η νέα κυβέρνηση δεν μπόρεσε να ικανοποιήσει το ακροδεξιό της κοινό, παρ΄ όλη την προσπάθεια που καταβάλλει καθημερινά. Η εκκλησία δεν είναι απλά αδιάφορη απέναντι στις συνθήκες διαβίωσης, τα καθημερινά δυστυχήματα και τις αυτοκτονίες στα άθλια κέντρα κράτησης. Κάτι τέτοιο απλά θα επιβεβαίωνε την επιλεκτική φιλανθρωπική δράση της που καμία έκπληξη δεν προκαλεί ότι εξαιρεί τους "αλλόθρησκους". Όμως δε μένει εκεί. Επικαλούμενοι την «ισλαμοποίηση της πατρίδας» κάθε λογής κληρικοί και θρησκόληπτοι δίνουν τον τόνο για πογκρόμ κατά προσφύγων και μεταναστών. Αποκαλούν λαθραίους, ανθρώπους που έχουν δεχθεί ήδη τη βία των ισχυρότερων κρατών του πλανήτη, είτε μέσω στρατιωτικών ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων, είτε μέσω της επέκτασης της οικονομικής κυριαρχίας των μεγάλων δυνάμεων. Αποκαλούν "βιαστές" και "τρομοκράτες" πρόσφυγες και μετανάστες που έρχονται στην χώρα μας, αδιαφορώντας φυσικά που απολύτως κανένα στοιχείο και καμία πραγματικότητα δε στηρίζει την αντίληψη τους αυτή (αντίληψη που -μη γελιόμαστε- πηγάζει αποκλειστικά και μόνο από τα ξενοφοβικά και ρατσιστικά τους συναισθήματα), κάτι που τους καθιστά ηθικούς αυτουργούς καθημερινών ρατσιστικών επιθέσεων. Έχουν άλλωστε αυτό που θέλουν. Την επιρροή στις πολιτικές του ελληνικού κράτους και τη διαρκή αύξηση της.
Και ενώ κάποιος θα μπορούσε να φανταστεί πως η κατάσταση των προηγούμενων ετών με την εκκλησία να έχει άποψη στο ποιος θα μπαινοβγαίνει στη χώρα ή πως θα λέγεται ένα γειτονικό κράτος ήταν ήδη αδιανόητα κωμικοτραγική για ένα υποτιθέμενο κοσμικό κράτος, τους τελευταίους μήνες βλέπουμε την εκκλησία να ξαναβγαίνει στο προσκήνιο, αυτή την φορά με την άποψη της για τον έλεγχο των γεννήσεων και των σωμάτων των γυναικών! Η Ιερά Σύνοδος, η οποία μάλλον δεν πολύ-ενδιαφέρεται για επιστήμες, βιολογίες και άλλα τέτοια "δευτερεύοντα" (!), πρόσφατα χαρακτήρισε το έμβρυο ως "άνθρωπο" και την έκτρωση ως "δολοφονία". Αρχιεπίσκοποι, ιερείς και χριστιανικά σωματεία που έχουν σχέση με την εγκυμοσύνη και τη μητρότητα όσο με την ανθρωπιά και την αλληλεγγύη, δηλαδή απολύτως καμία, θέλουν να απαγορεύσουν τις εκτρώσεις. Με πρόσχημα τον επερχόμενο… "αφανισμό του ελληνικού έθνους" δικάζουν καθημερινά τις γυναίκες που κάνουν το αυτονόητο, δηλαδή επιλέγουν οι ίδιες τι θα κάνουν με το σώμα τους.
Όλα αυτά, από την πλευρά της εκκλησίας είναι απολύτως λογικά. Θέλουν να γυρίσουν το χρόνο πίσω, να επιβάλλουν το σκοταδισμό, θέλουν και πάλι να διευρύνουν τη σφαίρα ελέγχου τους. Προσπαθούν να μη χάνουν έδαφος όσο το δόγμα τους ξεγυμνώνεται κάθε μέρα κι από λίγο, να διαμορφώσουν μια άκρως συντηρητική κοινωνία, περήφανη και καθαρή για την πίστη και την καταγωγή της.
ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ. Φτάνει πια με τις παρεμβάσεις της εκκλησίας στις ζωές και τα σώματά μας. Είναι καιρός να σωπάσουν! Είναι καιρός να εμποδίσουμε την προσπάθειά τους να επιβάλλουν το σκοταδισμό και τον εθνικισμό, να διεκδικήσουμε επιτέλους το αυτονόητο, την αυτοδιάθεση των σωμάτων μας, την κυριότητα των εαυτών μας, την ελευθερία μας.
ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ΤΟΥΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ/ ΟΛΟΥΣ
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΑΝΤΙΚΡΑΤΙΚΗ-ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΑΛΗ
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ:
Κυριακή 16/2, 16:00, Ναυαρίνου με Τσιμισκή
Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης (μέλος της Αναρχικής Ομοσπονδίας)
libertasalonica.wordpress.com
Ενάντια στον εθνικισμό και την ξενοφοβία
Συγκέντρωση 16/2/20 , στις 16.00, Τσιμισκή με Ναυαρίνου
Την Κυριακή 16/2/2020, πραγματοποιείται από τη μητρόπολη και 22 χριστιανικά σωματεία στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, εκδήλωση με τίτλο «Εμείς δεν συμφωνήσαμε» με αφορμή τη Συμφωνία των Πρεσπών και θίγει ζητήματα όπως το "δημογραφικό", και η "λαθρομετανάστευση" . Η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση της Ν.Δ., ήδη από την εκλογή της, φαίνεται ότι προσπαθεί να περάσει μια συντηρητική ατζέντα χτυπώντας ταυτόχρονα τα πιο προοδευτικά κομμάτια της κοινωνίας. Επαναφέρει στον πολιτικό λόγο όρους όπως "λαθρομετανάστες", θέτει ως υποχρεωτικό τον εκκλησιασμό στα σχολεία, επαναφέρει στην επικαιρότητα το ζήτημα των εκτρώσεων, (η εκκλησία μάλιστα αποφασίζει να καθιερώσει και ημέρα για την "προστασία της ζωής του Αγέννητου Παιδιού"), βάζει στο στόχαστρο τους αναρχικούς/ές και τους αγωνιστές/τριες και τώρα συνεχίζει στο πιο αδύναμο κοινωνικά κομμάτι, στους κατατρεγμένους από πόλεμο μετανάστες/τριες κι όλα αυτά κάτω από τον μανδύα της δήθεν υπεράσπισης του πολίτη και προστασίας της χώρας. Υπέρμαχοι φυσικά αυτής της πολιτικής είναι η εκκλησία μαζί με όλες τις θρησκευτικές ενώσεις, καθώς και διάφορες ακροδεξιές ομάδες. Επίσης, η πρόσδεση του ελληνικού και μακεδονικού κράτους στο ΝΑΤΟ έχει επιτρέψει τον περασμένο καιρό στους φασίστες να χρησιμοποιούν το Μακεδονικό για να συσπειρώσουν κόσμο πίσω απ'τις γραμμές του ρατσισμού και του φασισμού. Ξέρουμε καλά ότι δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε με τους καταπιεσμένους ανά τον κόσμο, σε όποια πλευρά των συνόρων κι αν είναι. Αντίθετα αυτό που εχθρευόμαστε δεν είναι παρά η θανατοπολιτική του κράτους - κεφαλαίου και οι παρατρεχάμενοι κέρβεροι αυτών, οι φασίστες.
Από μεριάς μας, θέλουμε να κάνουμε ξεκάθαρο δημόσια πως τέτοιες -ή και οποιουδήποτε είδους- ρατσιστικές πρακτικές δεν χωράνε. Ως αναρχικές/οί, λοιπόν, δεν θα σταματήσουμε να χτίζουμε στη πράξη έναν καλύτερο κόσμο για όλους, με δομές αλληλεγγύης προς όλους όσους έχουν ανάγκη, ανεξαρτήτως καταγωγής, εντοπιότητας ή μη. Δε θα σταματήσουμε να διεκδικούμε και να παλεύουμε, όμως, επίσης, στους δρόμους, ενάντια σε όσους μας επιβουλεύονται. Δε θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε για έναν καλύτερο κόσμο, για έναν κόσμο δίκαιο και ίσο…
Ενάντια στον εθνικισμό, το ρατσισμό, τους διακρατικούς ανταγωνισμούς.
Συγκέντρωση 16/2/20 , στις 16.00, Τσιμισκή με Ναυαρίνου
Κατάληψη Libertatia
Ένα συνέδριο γεμάτο ρατσιστικό, πατριαρχικό, εθνικό, καθαρά χριστιανικό μίσος. Ή αλλιώς περάστε και κλείστε και τα φώτα
Στο συνέδριο που οργανώνεται απο κάμποσα χριστιανικά σώματα με την ευλογία της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, θέτονται τρία ζητήματα : Το γνωστό σε όλους και όλες μας μακεδονικό ζήτημα, η υπογεννητικότητα και οι μετάναστ(ρι)ες. Ενώ στην αρχή μπορεί αυτά τα τρία να φαίνονται κάπως ασύνδετα, έχουν ένα πολύ βασικό κοινό, τη διατήρηση και ενίσχυση του εθνικού κορμού.
Το παπαδαριό και μαζί όλη η χριστιανική κοινότητα επαίξε πολύ μεγάλο ρόλο στην έξαρση του εθνικού φρονήματος σε σχέση με το μακεδονικό ζήτημα, πρωτοστάτησε σε διαδηλώσεις και πορείες που αποτελούνταν απο μεγάλων διαστάσεων ελληνικές σημαίες, σταυρούς και γελοιότητες. Γεγονός που δε μας εντυπωσιάζει αφού η θρησκέια είναι βασικό συστατικο του ελληνικού έθνους. Βαρεθήκαμε να ακούμε σε κανάλια και καφενεία για το πόσο μεγάλος ηγέτης και κυρίως πόσο Έλληνας ήταν ο μεγαλέκος και γενικότερα πόσο ΄΄γενναίους άνδρες΄΄ έχει γεννήσει αυτή η ΄΄λεβεντομάνα, ελληνική Μακεδονία΄΄ .Για άλλη μια φορά η κοινή κεντρική αφήγηση της ιστορίας του έθνους έπρεπε να διατηρηθεί και μάλιστα να υποστηριχτεί με πάθος μαζικά, προκειμένου το κράτος και το κεφάλαιο να υλοποιήσει τα σχέδια του με όχημα την εθνική ενότητα.Όλα αυτά για μια καθαρά πολιτική και οικονομική συμφωνία με σκοπό τη δημιουργία μιας κεντρικής στρατιωτικής βάσης στη γειτονική χώρα, με απαραίτητο προαπαιτούμενο την είσοδό της στη συμμαχία του ΝΑΤΟ. Αντικειμενικά ο αριθμός της κοινωνίας που ενώθηκε γύρω από αυτό το ζήτημα, για μικρό χρονικό διάστημα ευτυχώς, ήταν πολύ μεγάλος, σε αντίθεση με ζητήματα που όντως επηρεάζουν τη καθημερινότητα του όπως η κατάργηση εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων.Είναι δεδομένο πως η προσκόλληση σε μια κοινότητα όπως το έθνος, κάτω απο μία ομπρέλα αυτής της συγκεκριμένης αφήγησης της ιστορίας, φέρει πολύ συγκεκριμένα αξιακά, όπως η εθνική υπερηφάνεια και αγνοεί αμέτρητες καταπιέσεις που μπορεί να φέρει και να αναπαράγει από το παρελθόν μέχρι σήμερα.
Πρόσφατα τέτοια παραδείγματα είναι χριστιανοί έλληνες και ελληνίδες πατριώτες/-ισσες, που προσπάθησαν να διασώσουν τον ελληνικό πολιτισμό και την χριστιανική παράδοση ψήνοντας σουβλάκια έξω απο camp μεταναστ(ρι)ων. Με σούβλες που πήγαν για να επιβληθούν και να τρομάξουν ανθρώπους κατατρεγμένους είτε από πόλεμο ή από άθλιες συνθήκες ζωής, στοιβαγμένους σε πολυπληθή στρατόπεδα συγκέντρωσης με καθημερινό κίνδυνο για την υγεία και τη ζωή τους. Μα πόσο γελοίο θέαμα? Θα ήταν όντως για γέλια, αν δεν ήταν τόσο επικίνδυνοι αφου δυστυχώς ένα μέρος της κοινωνίας τους ακολουθεί πιστά και κάνει πράξη τα λόγια μίσους τους, κυνηγώντας queer άτομα και μετανάστ(ρι)ες, προσβάλλοντας οτιδήποτε μη συντηρητικό και καταπιέζοντας οτιδήποτε πάει κόντρα στην παραδοσιακή ελληνική και τόσο χριστιανική ηθική.
Είναι σημαντικό επίσης να παρατηρήσουμε ότι έχουν δημιουργηθεί ευνοϊκές συνθήκες μέσα στις οποίες άρχισε να αναβιώνει και το όλο ζήτημα του δικαιώματος στην έκτρωση και πως το πιο συντηρητικό κομμάτι της κοινωνίας βρήκε χώρο και τρύπωσε στον κυρίαρχο λόγο. Για την ιστορία, το 1983 πεντακόσιες γυναίκες υπέγραψαν κείμενο δηλώνοντας ότι είχαν επιλέξει την έκτρωση παρά την αντίθετη νομοθεσία. Κύριο σύνθημα τους ήταν το ''όλες είμαστε παράνομες'' που ακουγόνταν δυνατά έξω από τα δικαστήρια στην Αθήνα στη δίκη των 7 απο αυτές που είχαν επιλέξει την παράνομη έκτρωση. Εκείνη την περίοδο το φεμινιστικό κίνημα αγωνίζονταν δυναμικά για το δικαίωμα επιλογής στην μητρότητα.Το 1986 το δικαίωμα στην έκτρωση έγινε και επίσημα νόμος του κράτους, όχι λόγω κάποιας φεμινιστικής αντίληψης της τότε κυβέρνησης αλλά ως αποτέλεσμα αγώνων χιλιάδων γυναικών να επιλέγουν οι ίδιες για το σώμα τους. Τριάντα τέσσερα χρόνια μετά και αυτή η επιλογή δεν είναι ακόμα αυτονόητη, σε 18 χώρες στον κόσμο απαγορεύεται, σε πολύ περισσότερες γίνεται υπο πολύ αυστηρές προϋποθέσεις και στην Ελλάδα βγαίνει ένα τσούρμο ανδρών να δηλώσει ότι η έκτρωση είναι φόνος. Η έκτρωση, όχι ο θάνατος παιδιών από το κρύο, απο πνιγμό στη Μεσόγειο ή απο τις πολεμικές συρράξεις. Η υποκρισία σας δεν είναι ούτε καινούργια ούτε τυχαία.
Η συνθήκη του θρησκευτικού και κοινωνικού σκοταδισμου, του συντηρητισμού, της έμφυλης καταπίεσης, της ανελευθερίας λόγου και πράξεων που στηρίζει η εκκλησία,το κράτος και οι υποστηρικτες τους είναι ακόμα μια βρωμερή πραγματικότητα.Θέλουν να επιβληθούν στον τρόπο ζωής μας, στις σχέσεις μας, στις αξίες μας, ακόμα και στα σώματά μας. Οπότε απολυταρχικά,΄΄ισλαμοφανατικά΄΄ καθεστώτα που υποτίθεται εχθρεύονται και φοβούνται, μάλλον τα ζηλεύουν.΄΄Σεμνές γυναίκες στο σπίτι να κάνουν παιδιά που θα υπηρετούν το έθνος, το θεό και τον άντρα τους ή αλλιώς κοινώς ΄΄αμαρτωλές΄΄ και στιγματισμένες. Queer υποκείμενα στη πυρά ,μετανάστριες κακοποιημένες, άντρες εθνικιστές κυριάρχοι που θα είναι πιστοί στο δόγμα ησυχία, τάξη και ασφάλεια, έτοιμοι να θυσιαστούν για τη μαμά πατρίδα και να συνεχίσουν την ιστορία του έλληνα οικογενειάρχη.
Ενάντια στη συνεχή ΄΄ελληνοχριστιανική΄΄καταπιέση που βιώνουμε ας συντρίψουμε τα συντηρητικά αυτά κομμάτια αυτής της κοινωνίας, ακομα και αυτές τις φωνές που βρίσκονται μέσα μας που μαρτυρούν όλο τον εσωτερικευμένη ΄΄χριστιανοηθική΄΄.
Αγώνας για μια κοινωνιά ισότητας, αλληλεγγύης και αυτοδιάθεσης
Αγώνας για την Αναρχία
κατάληψη Terra Incognita